• Biscuit

ser dukningen tom ut?

Har precis provdukat och är nu lite orolig för att det ska se tomt ut. Vad tror ni, det blir ju lite annorlunda när det är flera brevid varandra men ändå.

• Svar på tråden ser dukningen tom ut?
  • Black Coffee

Det ser tomt ut, men jag tror när ni dukar med långbord eller helst runda bord kommer det att se riktigt snyggt ut.

• Biscuit

Tack alla, köksbordet hemma är ju lite bredare än långborden men som ändå är 80 breda så det är inte jättestor skillnad. Funderade på om jag skulle klippa ut lite pappersfjärillar och sätta på några av glasen men är rädd att det kommer se lite väl puttinuttigt ut. Hmm, den får nog stå tills det är dags för middag så får jag fundera.

Har iaf testat att ställa blommorna i kylen över natten och det verkar funka så då kan vi fixa allt dagen innan så får serveringspersonalen ställa ut dem vilket känns skönt. inget kontrollfreak här inte =)

• Nordiskbrud

Jättefint Jag hade dock sjutit alla glasen lite mer åt höger så att inte vitvinsglaset står precis i mitten, men jag är petig

• bumbibjörn

Jättefint!!! Tycker inte alla de ser tomt ut, stilrent m en varm känsla. Jag tycker inte du behöver lägga till något.

• ClaraH

Jag tror att det blir bra. Jag provdukade också bara med ena sidan av bordet och det så väldigt tomt ut. Sen dukade vi upp även andra sidan, och insåg att det istället blev trångt eftersom borden endast är 70 cm breda i vårt fall. Så istället för att ha ljus och blommor på varje plats får vi ha det på varannan plats.

• Nudax

Tyckte det var supersnyggt! =D Vad är det för "ljus" du har där? Ser inte ut som ett vanligt utan kanske ett elektriskt?

• Mme
    Nordiskbrud skrev 2011-07-17 13:33:16 följande:
    Jättefint Jag hade dock sjutit alla glasen lite mer åt höger så att inte vitvinsglaset står precis i mitten, men jag är petig
    jag håller med ang glasen.. annars var det jättebra!
Svar på tråden ser dukningen tom ut?