• cc2011

Valser?!

Vi har valt underbara "Take this waltz" av Leonard Cohen att valsa till.

Min fråga är nu vilka fler valssånger ska man välja? För man ska ju dansa med sin far osv (jag ska göra det iallafall). Sen ska de andra också få valsa från vals nr2.

Hjälp mig att välja några fler valser. Inga svenska tack då vi kommer att ha gäster från alla möjliga länder.

Bröllopsdagen är 6/8-2011
  • Svar på tråden Valser?!
  • Vi2alltid

bara en undran, varför kan det inte vara åtminstone en svensk? är det inte lite roligt att låta utländska gäster få höra något från Sverige?

• CiaLia

dean martin-amore, klassiker som vi kommer köra till

• Nikkita

"Caribbean blue" med Enya tycker jag är super mysig & bra att dansa vals till Glad

• cc2011
    Vi2alltid skrev 2011-07-11 22:01:55 följande:
    bara en undran, varför kan det inte vara åtminstone en svensk? är det inte lite roligt att låta utländska gäster få höra något från Sverige?

Vår solist ska sjunga två svenska låtar i kapellet, tycker det räcker med det. Sen under kvällen kommer det att vara svenska låtar med såklart men valserna vill jag inte ha svenska.

• cc2011

Ska kolla upp det tjejer!

• Vi2alltid
    cc2011 skrev 2011-07-11 22:20:05 följande:

Vår solist ska sjunga två svenska låtar i kapellet, tycker det räcker med det. Sen under kvällen kommer det att vara svenska låtar med såklart men valserna vill jag inte ha svenska.

okej!

Annies song är fin också!!

Svar på tråden Valser?!