• Annooo

    På bröllopet, hade ni eller kommer ni ha en gästbok? Tips på vart man kan köpa för bra pris?

    Hej!

    Undrar om det är någon som haft eller tänker ha en bröllops gästbok som alla gäster får skriva i??
    Hann folk skriva i den?

    Det låter som ett roligt minne där alla får dela med sig sina tankar eller det bästa med hela dagen. Men vart kan man hitta en fin gästbok till bra pris?

    har ni bild visa gärna! :)

    Mvh Annsofie

  • Svar på tråden På bröllopet, hade ni eller kommer ni ha en gästbok? Tips på vart man kan köpa för bra pris?
  • förlovadflicka

    Vi ska ha gästbok, tycker det är ganska viktigt faktiskt :) Man kan köpa billigt i en bokhandel och dekorera den själv om det är priset som är problemet. :)

  • BlueEyedAngel

    Jag köpte en roligt med förtryckta frågor på CDON.COM..Glad
    Den kostade 159+ frakt..
    Fick hem den jätte fort och jag är super nöjd! 

  • cc2011

    Vi ska ha en gästbok, en polaroidkamera, penna och tejp. När gästerna anländer till festvåningen före oss då tar toastmadamen en bild på varje gäst/par, de klistrar in kortet och skriver en liten hälsning


    Bröllopsdagen är 6/8-2011
  • nötmix
    cc2011 skrev 2011-07-10 19:44:37 följande:
    Vi ska ha en gästbok, en polaroidkamera, penna och tejp. När gästerna anländer till festvåningen före oss då tar toastmadamen en bild på varje gäst/par, de klistrar in kortet och skriver en liten hälsning
    Bröllopsdagen är 6/8-2011
    Polaroidkamera = dyrt med all film då:) Men kul ide!
  • cc2011

    Ojdå glömde visst att svara vart jag köpa den från. Jag köper nog en vanlig finare med blanka blad i en vanlig bokhandel. Vi vill dock ha vårt monogram på framsidan. Nötmix: haha ja svindyrt tyvärr men det får det vara värt!


    Bröllopsdagen är 6/8-2011
  • prinsessanogrodan

    Vi köpte från kortdesign.se, i samma serie som alla trycksaker. Jättefint när allt matchar och smidigt att handla allt på samma ställe och skönt att slippa springa runt i affärer och för oss som inte alls är pyssliga var det skönt att slippa pyssla

  • Vickymb

    Jag köpte också på kortdesign.se och tro mig jag älskar våran gästbok...så underbart att se vad folk har skrivit..... Jag skrattar och gråter av lycka varje gång. Jag har också lagt in alla tal och så har jag längst bak i boken skrivit in alla gåvor vi fått =)
    Jag har också skivit ett brev till min man i boken och jag räknar med att vi skriver till varandra på de resterande sidorna på våra kommande bröllopsdagar.

Svar på tråden På bröllopet, hade ni eller kommer ni ha en gästbok? Tips på vart man kan köpa för bra pris?