• Tessin

Vilken håraccessoar passar bäst??

Hej på er!
    Behöver lite smakråd ifrån er =)
    Jag kommer att ha håret i någon slags uppsättning, inte bestämt hur än. Jag har köpt en tiara som jag tänkte använda, men nu har jag hittat ett vackert hårband istället som jag blev lite sugen på =) Vilken av dessa tycker ni är finast?

Min tiara

Hårbandet

Vilken tycker ni??

Här kommer en bild på hur klänningen ser ut, vilken passar bäst till klänningen? Eller är det finast utan med bara några finare hårnålar?? Detta är ju jättesvårt! =)

• Svar på tråden Vilken håraccessoar passar bäst??
  • Gwennie

Såg en bild på ditt hårband i en annan tråd och gillade det skarpt!
    Jag tycker att det är superfint och skulle passa perfekt till din klänning.

• Moemoe

Tycker också hårbandet var jätte fint!Glad

• litenkaka

Tycker hårbandet eller ingenting alls Hårbandet ger en rätt "romantisk" känsla och klänningen är mer pampig och exklusiv.

• Tessin

Det lutar nog åt hårbandet, ser jättevackert ut =)
    Men nu när jag tittade närmare så står det att säljaren är på semester och inte när hon kommer tillbaka.. så typiskt! Hittade dock det här som jag tycker ser precis likadant ut, fast kanske större?? Det är en annan säljare. Tycker ni detta blir förstort?

• Trolljentan

Va jag kan se är det precis samma hårband. Det är nog bara att det andra sitter på en provdocka. Jättefint hur som helst=)

• Annooo

Hårbandet röstar jag verkligen på. SÅ fint, romantiskt & vackert :)

• litenkaka

Hårbandet på sista bilden har en extra "länk", förutom det är de helt identiska vad jag kan se. Superfint!

• Tessin

Jag kollade lite närmare och det måste vara samma hårband, men det sista måste vara längre. Ser det inte ut som om smycket har en extra "blomma" på varje sida?

Tycker ni man ska göra sig besväret och fråga om det lite mindre som är på första bilden?
    Själva smycket blir inte förstort på sista bilden?

• Tessin
    litenkaka skrev 2011-07-07 22:15:06 följande:
    Hårbandet på sista bilden har en extra "länk", förutom det är de helt identiska vad jag kan se. Superfint!
    Precis vad jag oxå upptäckte =)

Spelar det någon roll?? Vill ju inte att det ska bli för mycket..
  • förlovadflicka

Hårbandet är helt underbart! :D

• litenkaka
    Tessin skrev 2011-07-07 22:19:21 följande:
    Precis vad jag oxå upptäckte =)

Spelar det någon roll?? Vill ju inte att det ska bli för mycket..
    Tyckte nästan det var finare
Svar på tråden Vilken håraccessoar passar bäst??