• Tinzi

Tips på BILLIGA hemsidor som säljer ringar?

Tar gärna emot tips på alla sorters hemsidor som säljer billiga ringar då vi insett att vi inte har råd m. några 6000:-

• Svar på tråden Tips på BILLIGA hemsidor som säljer ringar?
  • Pinkgrape

Vi beställde våra från www.indonordic.se och är otroligt nöjda :) Vi valde silverringar, men de har ringar även i röd- och vitguld. Vi betalade ca 850kr för tre silverringar inkl gravyr och frakt. Det tog ca 3 dagar att få hem dom.

augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • Runi

Nu vet jag inte vad du vill ha för ringar men jag köpte mina genom http://starofdiamonds.com/ och är jättenöjd! 
    Beror ju helt på vilken typ av ring du vill ha. Jag har ringar med ganska mycket diamanter så då är det klart att det blir lite dyrare men jag sparade ändå 13.000 på att köpa båda mina ringar hos dom. Har du kollat på någon speciell ring du tycker om? De har prisgaranti så lite billigare kan du nog alltid få det hos dom.  

• Lenblo

Det går faktiskt att köpa äkta smycken via Ebay också! Använd ditt sunda förnuft men det finns flera seriösa smyckeshandlare som tycker att Ebay är ett smidigt sätt att sälja från Indien. Jag vet inte om de är kvar men sjalv köpte jag från poonamjewels och min exklusiva diamantring är dubbelkollad av en svensk juvelerare. Dessutom ingår försäkring när man betalar via Paypal, vilket de flesta gör.

• Tinzi
    Pinkgrape skrev 2011-07-05 12:50:17 följande:
    Vi beställde våra från www.indonordic.se och är otroligt nöjda :) Vi valde silverringar, men de har ringar även i röd- och vitguld. Vi betalade ca 850kr för tre silverringar inkl gravyr och frakt. Det tog ca 3 dagar att få hem dom.
    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
    wow! Skall jag genast kolla upp! Tack :)
  • marimekko86

Om man beställer ringar i silver eller titan så blir ringarna betydligt billigare än om man beställer dem i guld exempelvis. Jag har köpt ringar från hellkes.se förut och varit jättenöjda med dem ringarna.

Min vigselring kom precis hem idag och den kommer från kodega.se Ett svenskt företag som jobbar i England där priset på diamaneter är betydligt billigare än här hemma i Sverige. Ringen är hur fin som helst och det följer med GIA intyg på diamanterna osv. Ringen är en dröm, helt sagolik. Sparade in nästan halva summan av vad ringen egentligen är värd och den är helt underbar

Givetvis finns det billigare alternativ än min ring med ganska stora diamanter.! Kan verkligen rekkomendera dem.! Svarar snabbt på frågor och ringen leveraras hem till dörren av ett FEDEX bud. Lycka till i ringletandet!

• flaskpost

Hej
    Vi beställde ringarna från www.arkdesignsweden.com . Det var ungefär halva priset mot i affär. Han är väldigt serviceminded och ska även göra min vigselring. Då kunde vi även skicka tillbaka våra förlovningsringar för putsning och gravering utan att det kostade extra.

• Mudan

Om du inte har något emot att ringen är 'begagnad', så är det otroligt prisvärt att handla från Kaplans auktioner.
    www.kaplans.se/kaplans/

• S2011

vi köpte våra i albrekts gulds butik i stan.
    min är i silver med (fusk)stenar - 199 kr och min sambo köpte en slät titanring à 479 kr.
    jag har sett en till silverring (219 kr) i samma butik som jag skulle vilja ha i kombination med vigselringen (enbart för att min nuvarande förlovningsring är hopplös att ha ihop med nån annan ring, så den får hamna på ett annat finger eller i ett halsband).

det finns precis hur många vackra och billiga silverringar som helst. titan och stål är andra material som man kan få till schysst pris. 

• andersson1970

Köpte dessa förlovningsringar 900 pix stycket!
    De har ringmått man får låna hem mot 50.-

www.jempguld.se
Svar på tråden Tips på BILLIGA hemsidor som säljer ringar?