• LillS

Mini-kaviartuber?

Hej!

Jag undrar om någon vet var man kan få tag på pyttesmå kaviartuber? Har sett sådana nån gång, men kan inte komma på var...

/S

• Svar på tråden Mini-kaviartuber?
  • MissRut

Är det verkligen bara jag som är nyfiken på att veta vad hon ska ha dom till? Eller vågar ingen annan fråga?

Förlåt om jag är framfusig men om det är så viktigt att du måste fråga här blir jag jättenyfiken... :)

• ijkå

Visst blir man nyfiken! Hon skulle bara ha EN tub också???

• MissRut

hmm... några förslag innan hon hinner svara? :)

• Leah

LillS

Det du efterfrågar finns på Stadshotellets frukostbuffé. Om du talar med någon på Frukosten så kan de kanske ge dig (sälja?) dig en tub.

Jag har även för mig att de små tavlorna som hade de små kaviartuberna som motiv (hoppas du vet vilka jag menar) verkligen ska vara RIKTIGA. Kan ju vara ett nödalternativ (om de finns att få tag på idag)

Lycka till

• Grönkulla

Var det inte hon som hade en bror som skulle flytta utomlands (Danmark), tror det, & då vill hon nog ha det till flyttpresenten.

• MissRut

aha. tack grönkulla! :)

• Johanna = en lat kock

Om man har många utländska gäster kan det ju vara en rolig sk favor

• LillS

Grönkulla, du har nästan rätt. Det är till flyttpresenten till brorsan, men det är till Australien han flyttar. Har tänkt göra ett litet paket med typiskt svenska saker, och eftersom jag antar att han kommer att ha massor av packning även utan mitt bidrag försöker jag hitta små saker =)

• Magica

LillS!

Har du hittat nån minitub ännu? Jag har en hemma i kylen (oöppnad såklart) från vår bröllopsfrukost. Jag kan skicka den åt dig om du vill.??...

• LillS

Magica, jättesnällt av dig, men jag måste ha den senast imorgon, så det går nog inte. Ska försöka få tag på en på Stadshotellet. Din hjälp uppskattas i alla fall

• Nina75

Små kaviartuber kan finnas på Pressbyrån. Jag jobbar där och vi har små tuber för 5 kr st

Svar på tråden Mini-kaviartuber?