• Äldre 4 Jul 14:27
    11375 visningar
    44 svar
    44
    11375

    Vem vinner en övernattning för två. Rösta här!

    Nu är det dags att presentera de nominerade som har chansen att vinna en övernattning i romantikens tecken! Solig
    www.sjonaramoten.se
    Passa på att rösta fram din favorit!
    Du kan rösta t.om 7/7 och vinnare meddelas 8/7

    De nominerade är *trumvirvel*

    1. Gopplan2. myheart3. Jag han
    4. zvartaliljan5. bruden i skogen

    6. MissMarilyn


    7. feurda


    8. LadyNamarie


    9.Jeliqa



    10. annaochmias



    Lycka till!Solig

    Ni som är intresserade av att se övriga bilder i tävlingen kan kika här:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-94/m4010330-3.html

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem vinner en övernattning för två. Rösta här!
  • zvarta­liljan
    Äldre 5 Jul 21:14
    #11
    Emblas Mamma skrev 2011-07-05 20:10:00 följande:
    Måste bara säga en sak:
    Zvartaliljan: Vilket UNDERBART vackert hår du har! Jag är mållös!

    Alla har ju superfina bilder <3
    Åh tack så mycket {#emotions_dlg.flower}
    Jag fick en hormonstörning med sista barnet när jag började amma som gjorde att jag gick upp 30kg i vikt o håret växte som ogräs (ja över hela kroppen tyvärr....) o blev supertjockt o långt. Alltså totala motsatsen mot hur man brukar bli när man ammar, de flesta går ju ner i vikt och tappar hår men här blev det verkligen raka motsatsen :-/
  • Goppla­n
    Äldre 5 Jul 22:24
    #12
    zvartaliljan skrev 2011-07-05 21:14:04 följande:
    Åh tack så mycket {#emotions_dlg.flower}
    Jag fick en hormonstörning med sista barnet när jag började amma som gjorde att jag gick upp 30kg i vikt o håret växte som ogräs (ja över hela kroppen tyvärr....) o blev supertjockt o långt. Alltså totala motsatsen mot hur man brukar bli när man ammar, de flesta går ju ner i vikt och tappar hår men här blev det verkligen raka motsatsen :-/
    Oj! Ja vad olika det kan vara. Jag tappade mina gravidkilon på nolltid, men har däremot asfult spretigt hår pga av amningen. Jag hade tjockt och fint hår innan, men nu ser det ut som en risbuske
  • Goppla­n
    Äldre 5 Jul 22:27
    #13
    Damien skrev 2011-07-05 13:22:01 följande:
    Nummer ett är helt otrolig. Wow! Tänk att ha fångat just det magiska ögonblicket när föräldrar och barn ser varandra för första gången.
    Tack så mycket! Ja, jag är så glad att vi fått just det ögonblicket fångat på bild. Blir så glad av att se på bilderna från den dagen och minnas tillbaka.
  • zvarta­liljan
    Äldre 5 Jul 22:43
    #14
    Gopplan skrev 2011-07-05 22:24:55 följande:
    Oj! Ja vad olika det kan vara. Jag tappade mina gravidkilon på nolltid, men har däremot asfult spretigt hår pga av amningen. Jag hade tjockt och fint hår innan, men nu ser det ut som en risbuske
    jag hade nog föredragit det som du fick det....jag kunde knappt röra mig utan att svullna upp, mådde både fysiskt och psykiskt väldigt dåligt och låg inlagd om vartannat och det tog mig 1 år och extrem bantning för att gå ner alla kilon....men visst är jag glad för vad det gjorde med mitt hår. Är väl lite min belöning jag har kvar nu efter all möda med att gå ner. Men är livrädd inför nästa graviditet...om det händer igen...
  • Goppla­n
    Äldre 6 Jul 10:24
    #15
    zvartaliljan skrev 2011-07-05 22:43:00 följande:
    jag hade nog föredragit det som du fick det....jag kunde knappt röra mig utan att svullna upp, mådde både fysiskt och psykiskt väldigt dåligt och låg inlagd om vartannat och det tog mig 1 år och extrem bantning för att gå ner alla kilon....men visst är jag glad för vad det gjorde med mitt hår. Är väl lite min belöning jag har kvar nu efter all möda med att gå ner. Men är livrädd inför nästa graviditet...om det händer igen...
    Usch vad jobbigt du har haft det! Förstår att du oroar dig inför kommande graviditeter, men vi får hoppas att det inte blir så nästa gång. Ja, då hade jag tur som bara fått fult hår för det är ju bara att kapa av det eller ta på en mössaTungan ute Jag är dock för fåfäng för att kapa av allt mitt långa hår, så jag har bara toppat det rejält så att frisören kan göra en fin frisyr ändå. Med en massa stylingprodukter kan hon nog få spretet att hållas i schack en dag.
  • Linna
    Äldre 6 Jul 11:08
    #16

    Jag röstar på nummer ett. Superfin bild!

  • annaoc­hmias
    Äldre 7 Jul 13:22
    #17

    Nämen, vad kul, mitt bidrag kom med! :)

  • Silket­uss
    Äldre 7 Jul 13:38
    #18

    Hmm, hur röstar man??  

  • Äldre 7 Jul 14:43
    #19

    Nu börjar det närma sig
    Sista dagen att kunna rösta så passa på!

  • Äldre 7 Jul 14:48
    #20
    Silketuss skrev 2011-07-07 13:38:09 följande:
    Hmm, hur röstar man??  
    Under TS så hittar du omröstningsmenyn
    "Bocka för" den du vill rösta på.
Svar på tråden Vem vinner en övernattning för två. Rösta här!