• Ann-Cha

Salong Figaro

Ska det ta 3 timmar för en relativt enkel uppsättning??
    Känner mig lurad!! Frisören tyckte 2 men ägaren sa 3!! Betalar per timme så jag vet inte??
    Nån med erfarenhet från Salong Figaro i V.Frölunda?? Smink??

• Svar på tråden Salong Figaro
  • ijkå

De flesta salonger jag har pratat med tar 3 timmar för hår och smink. För det tar de ca 2000-2500:-. Helt onödigt tycker jag eftersom jag vill ha både enkel uppsättning och enkel sminkning. Till slut fick jag tag på Matilda på Håratelje 14 på Kungstorget 14 som arbetar efter timpeng och tar 650:-/tim. Hon sa att det brukar räcka med 2 timmar. Detta blir 1300:-. Hon är jättetrevlig.

• suzzit

Hej .
    Det finns en jättemysig salong på Wadmansgatan som inte är allt för dyra.
    Fråga efter Anna. (Jag klipper mig där) Dom uppdaterar sig ofta vad det gäller nya färger och frisyrer vilket jag tycker är jätteviktigt. tel 7085151

• charm_miss

hej!

jag gjorde min uppsättning på salong figaro. Det tog ca 4h men då har jag tjockt långt hår. men jag kan lova dig att jag blev supernöjd, han var riktigt duktig och väldigt trevlig. Finns en tjej som jobbar där, eller hon jobbade där när jag fixade mitt hår för över ett år sen, VARNING! hon är urkass, fixade mina systrars hår, den ena släppte ut håret, för att det såg för jävligt ut, och den andra fixade vi om hemma, fick betala full pris för dem ändå. mnen sminkösen som sminkade mig var superproffsig hon jobbade för mary kay och kom till salongen och fixade mig. vet ej om de har räknat med sminkning i din tid?? om du nu ska sminka dig där.

• little

Hej!
    Kolla med salong saxée ligger vid vasa platsen tror de tar ca1600-1800 kr men det var för ett år sedan.
    Fråga efter Helena hon är kanon bra!
    Lycka till!

Svar på tråden Salong Figaro