• fasit

    Presenter till gästerna

    Jo, jag undrar om det finns någon som tänkt göra hemmagjorda presenter och presentaskar till sina gäster. Skulle vilja få lite tips från alla kreativa själar:)

  • Svar på tråden Presenter till gästerna
  • Ciccci

    Vi har gjort små askar som vi lägger ner nån choklad i eller nåt.. gå in på you tube o sök på: 2-4-6-8 box

  • fasit

    Nu har jag också kommit på hur jag skulle vilja förpacka mina favours. Ett "kuvert" och en ask (för bild se www.tankarombrollop.blogspot.com). Jag funderar på att lägga chilichoklad i asken och chilifrön i kuvertet. Vad tror du om det? Kan det funka? Min blivande man tycket det var lite dumt att bara ge frön, så detta är vår kompromiss:)


  • happiness

    www.spira-kortdesign.se/till-brollopet/ Sådana tändsticksaskar beställde vi med våra namn och vårt bröllopsdatum. Man fick välja stil, färg osv och de blev supersöta. Knöt fast de på tyllknyten med godis i. Många gäster som tyckte de var mycket söta. =)

  • SloveP

    Jag kan aldrig kolla in spira-kortdesign.se datorn stänger sidan för mig med texten: pg av ett skadligt eller icke fungerande tillägg
    Fan också...

  • happiness
    SloveP skrev 2011-07-19 17:16:44 följande:
    Jag kan aldrig kolla in spira-kortdesign.se datorn stänger sidan för mig med texten: pg av ett skadligt eller icke fungerande tillägg
    Fan också...
    Vad lustigt! Antingen har du ett antivirus progam som är inställt på hög säkerhetsnivå som därmed blir väldigt känslig. Annars om du använder internet explorer (windows vanliga webläsare) kan den vara känslig, tycker inte om den för jag har sånna problem med den, testa isf tex firefox eller opera som är mkt bättre. Hoppas det löser sig så du kommer in på sidan för de har flera produkter som är helt fantastiska. =)
  • Topsy

    Vi gifter oss i September och bestämde oss för att göra en mix av placeringskort och "gästgåva".
    Vi har köpt guldstrutar på Calligraphen som vi ska lägga någon slags chokladbit i, sen ska vi med en Dymoapparat skriva gästens namn på genomskinlig remsa som vi klistrar på struten,
    då blir gåvan och placeringskortet i ett som vi lägger nedanför glaset.
    Eftersom vi har temafärg guld/vanilj som vi började med på inbjudningskorten,så knyter vi ett
    vaniljfärgat sidenband på toppen av struten.

  • förlovadflicka

    Jag beställde askar på sweeties.se som man får vika ihop själv, det var lagom pyssligt för mig :P Vet fortfarande inte riktigt exakt vad vi ska lägga i dock...

  • fasit

    Mir


    förlovadflicka skrev 2011-07-20 11:25:14 följande:
    Jag beställde askar på sweeties.se som man får vika ihop själv, det var lagom pyssligt för mig :P Vet fortfarande inte riktigt exakt vad vi ska lägga i dock...
    Vilka askar valde du? Jag skulle kunna tänka mig att de är väldigt fina! Jag har nästan bestämt mig för att vika en sånhär ask. Jag gillar att den är femkantig:)


  • förlovadflicka

    Vi köpte dessa http://sweeties.se/shop/product.php?id_product=397. Fast dekorationerna ingick inte... (och är rätt säker på att det inte stod att de inte gjorde det förrän jag mejlat dem och påpekat det. Tyckte det var rätt ful, de hade dekorationer på varenda bild, som var likadana som tjejens i fyra bröllop, så då antar man ju att de säljs så när de både ser ut så på deras bilder och på brudens... Men de är fina iaf, funderar på att be personalen som dukar lägga en liten orange blomma på varje ask :)

  • fasit
    förlovadflicka skrev 2011-07-20 11:43:07 följande:

    Vi köpte dessa sweeties.se/shop/product.php?id_product=397. Fast dekorationerna ingick inte... (och är rätt säker på att det inte stod att de inte gjorde det förrän jag mejlat dem och påpekat det. Tyckte det var rätt ful, de hade dekorationer på varenda bild, som var likadana som tjejens i fyra bröllop, så då antar man ju att de säljs så när de både ser ut så på deras bilder och på brudens... Men de är fina iaf, funderar på att be personalen som dukar lägga en liten orange blomma på varje ask :)


    Är orange färgen på ditt bröllop också?
Svar på tråden Presenter till gästerna