Inlägg från: Nikkita |Visa alla inlägg
  • Nikkita

    Efterlyser små brudskor!?!

    Vart kan man hitta skor i små storlekar? Har storlek 35 i höga skor & hittar inga skor jag kan ha... Gärna i Malmö el. på nätet. Har kollat på Brandos & hittat 2 par som jag tyckte om, men de passade inte & de var jätte hårda i hälen & skavde!

    Vill ha vita, ivory, silver el. lila med rund eller öppen tå med bred rem, (alltså inte flera små remmar). Helst lite högre klack med platå Glad finns detta att hitta någonstans?

    Tacksam för alla tips jag kan få!

  • Svar på tråden Efterlyser små brudskor!?!
  • Nikkita
    Jossis81 skrev 2011-06-27 21:40:40 följande:
    Skor Menbur_Chardin_1004873

    kankse inte axakt vad du söker, men snygga är dom! I strorlek 35 :)
    Vart är dessa ifrån? den stilen hade absolut fungerat. Hade gärna viljat ha en rem rakt över foten oxå så inte foten glappar, då det är lättare att gå i Glad
  • Nikkita
    Den 4:e skon är ju jätte söt Glad Ska kolla runt lite till där & se vad jag hittar. Har inte ens tänkt på att jag kan kolla utländska sidor!! Tack Skrattande
  • Nikkita
    Jossis81 skrev 2011-06-27 21:53:42 följande:
    hitta dom på heppo.se
    riktigt riktigt snygga! :)
    Heppo har jag varit inne på. Har du beställt därifrån någon gång? När jag kollade deras storlekstabell skulle jag haft storlek 34 hos dem om man räknar efter längden på foten (22cm) Obestämd Så jag vågade inte beställa...

    Kattpoet: När jag kollar deras storleksguid så får jag fram att jag ska ha 3.5 hos dem då det är 22cm i EU 36.5... Vet inte om detta stämmer för alla sidor har olika tydligen!

    Då jag beställt från Brandos har jag 35 med mina 22 cm. Något förvirrande Flört
  • Nikkita

    Tror du att jag kan lita på deras storlekstabell och gå efter hur lång min fot är? Svårt att returnera om de inte passar kanske Flört Jätte tacksam för hjälpen {#emotions_dlg.flower}

  • Nikkita
    Kosmoskissen skrev 2011-06-27 22:21:18 följande:
    Om du kan tänka dig att beställa på nätet utanför Sverige kan jag tipsa om den här sidan. Jag har ca 35-35.5 i skor så jag vet hur svårt det kan vara. Lycka till!

    shop.nordstrom.com/c/shoes?origin=topnav
    Tack! Jag ska titta där & se vad jag kan hitta Skrattande 
Svar på tråden Efterlyser små brudskor!?!