Massor av avbokningar till bröllop
Vi valde att ta och bjuda närmaste släkt och vänner.
ett 60-tal gäster. Döm till min förvåning kommer inte min gudfar, inte familjen från hans sida.
Ovanpå detta börjar det komma nej från släkt från utomlands som står oss nära. Många har valt att inte ens svara. Bröllopet är om mindre än 1 månad bort. Känns inte kul alls. Min mamma verkar ignorera att detta kommer att ske! Pappa är festskygg så vet inte ens om han kommer.
Just nu är vi 15pers + oss. Lokalen är herrgårdmiljö som vi trodde skulle ge en avslappnad fin miljö.
Dock med denna lilla mängd människor som svarat har de rätt att säga upp bjudningen då det i nuläget skulle vara förlust affär
Jagar efter en restaurang där vi ev kan äta middag men har redan gett upp min stora dag. Den lokalen som känns bäst just nu är underbar, liten men det finns inte ens plats för bröllopsdans.
Hade aldrig trott att det skulle bli på detta sätt.
Jagar efter gästerna så jag får ett svar. Att folk inte slutar anta att man vet om de kommer eller inte.
Ovanpå ringde karln och kollade när vi får prata med prästen. Hör och häpna. 3 dar innan bröllopet!
Och när är det tänkt att jag skall hinna välja musik m.m. till kyrkan?
Är det ens meningen att jag skall gifta mig? Tänkte rymma till utlandet ärligt talat!