• TLj

läppstift-tips!

Någon av er tjejer som vet nåt bra MATT läppstift i "Läppfärg"? Kan ju faktiskt gå till en sminkbutik och kolla men om nån testat något så vore det bra med ett litet tips!

Tack!!

• Svar på tråden läppstift-tips!
  • Gwennie
    TLj skrev 2011-06-22 20:28:00 följande:
    Någon av er tjejer som vet nåt bra MATT läppstift i "Läppfärg"? Kan ju faktiskt gå till en sminkbutik och kolla men om nån testat något så vore det bra med ett litet tips!

Tack!!
    Jag tycker att Niveas läppstift sitter väldigt bra och vet att de har ett par nyanser som är ganska neutrala. Lyckas tyvärr inte själv hitta någon nyans som funkar för mig på bröllopet. Antingen är de för ljusa eller för mörka... ;P Men du kanske kan hitta något som fungerar för dig :)
  • TLj

Tack ska du ha för tipset, ska absolut kolla dessa!Glad

• EmmaStina

Jag har max factors lipfinity. Sitter som berget, måste tas bort med sminkborttagning. Det är liksom tvådelat, en del med färg och en som är mer som ett läppcerat. Färgen är matt och det är ceratet som ger glans men det borde ju gå att använda endast färgen. Finns i massor av färger och jag tror jag betalade 160 kronor.

• förlovadflicka
    EmmaStina skrev 2011-06-22 22:41:01 följande:
    Jag har max factors lipfinity. Sitter som berget, måste tas bort med sminkborttagning. Det är liksom tvådelat, en del med färg och en som är mer som ett läppcerat. Färgen är matt och det är ceratet som ger glans men det borde ju gå att använda endast färgen. Finns i massor av färger och jag tror jag betalade 160 kronor.
    Håller med, superbra, mycket bättre än jag trodde! Man går och lägger sig med det och vaknar och ser såå snygg ut för det sitter fortfarande kvar :P
  • Ladurée Addict

MAC har bra utbud och ett stort sortiment av matta färger i naturliga toner. De har även riktigt bra lip liner som kallas Spicy som jag använt med endast lip gloss över. Supersnyggt och naturligt!

Svar på tråden läppstift-tips!