• Junibrud

    Måste bara visa denna bild från vår fotograf

    Titta och tyck till 
    Jag är helt mållös! Det är jag på bilden! Den fick mig att gråta av glädje! Vår fotograf är helt fantastisk

    gerdemark.se/blog/

    Photo by Erika Gerdemark  

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-22 17:41
    Bilden med långt, mörkt hår :)

  • Svar på tråden Måste bara visa denna bild från vår fotograf
  • Cometen

    Superfin bild verkligen! Tagen av en av Sveriges bästa bröllopsfotografer!
    Hur uppstod bilden? Sa fotografen precis vad du skulle göra eller rörde du dig som du ville när bilden togs?

  • Godis

    Det här är svaret jag fick från henne angående priser:

    "


    Här följer lite närmare information och prisuppgifter om de paket jag kan erbjuda under högsäsong. Självklart så går det bra att skräddasy paketen om ni har några speciella önskemål. 

    Porträttfotografering, vigseln och brudskålen:
    - En mindre dokumentation av er dag, då även gästerna är väsentliga.
    - 45 st bilder i storlek 10x15 cm
    - 90 st bearbetade urvalsbilder på en lågupplöst cd.
    - Lösenordskyddat webbgalleri på min hemsida under 6 månader för att välja bilder, visa för vänner och familj etc
    - Pris: 18 000:-

    1 timme förberedelser, porträtt, vigsel, mingel:
    - Med förberedelserna skapar man fler reportagebilder och vackra detaljer, samt får det väsentligaste av dagen dokumenterat.  
    - 55 bilder i storlek 10x15 cm
    - 110 bearbetade urvalsbilder på en lågupplöst cd
    - Lösenordskyddat webbgalleri
    - Pris: 22 000:-

    1 timme förberedelser, porträtt, vigsel, mingel och den första timmen under middagen:
    - Med lite av varje så hinner man skapa en minnesbild för hur alla moment var under dagen.
    - 65 bilder i storlek 10x15 cm
    - 130 bearbetade urvalsbilder på en lågupplöst cd
    - Lösenordskyddat webbgalleri
    - Pris: 26 000:-

    Heldagsfotografering:
    - En stor bildberättelse från förberedelser t.o.m brudvals, totalt 10 timmar
    - 100 bilder i storlek 10x15 cm eller en coffeetablebook på 40 sidor
    - Minst 200 st urvalsbilder på en lågupplöst cd
    - Lösenordskyddat webbgalleri
    - Pris: 38 000:-
    - För extra timmar 2500:-/extra timme"

    Visst kostar hon en del men dom bilderna....OMG! 

     
  • Dejli

    En väldigt dyr fotograf, men har man budget för det så tycker jag verkligeni inte det är något att skämmas över. Dessutom verkar hon ju verkligen kunna leverera den kvalitet hon utlovar. Det är ju ingen självklarhet ens bland "normalbudget"-fotografer, där man inte utlovar några underverk.

  • Wille Jr

    Men herregud, man får ju inte  ens dem högupplösta så man kan inte framkalla själv!
    Hon är inte raketforskare utan fotograf :)

    Visst säkert dyr utrustning och mkt erfarenhet, men priset är totalt överdrivet.


     

  • förlovadflicka

    WOW säger jag bara! Vet inte vad fotografen kostar men hade jag haft pengar hade jag lätt velat ha honom! WOW igen! Du är så vacker :D

  • Junibrud
    Cometen skrev 2011-06-23 09:40:53 följande:
    Superfin bild verkligen! Tagen av en av Sveriges bästa bröllopsfotografer!
    Hur uppstod bilden? Sa fotografen precis vad du skulle göra eller rörde du dig som du ville när bilden togs?
    Det här var absolut den sista bilden vi tog! Hon var på väg bort till bilen och då ropade jag på Erika och sa titta och snurrade och hon tog bilden :)! 
    Det blev helt magiskt 
  • Junibrud

    Vi hade ett super stort paket och dessutom tog vi bilder en extra dag också! Så vi tog bilder två dagar och inte bara bröllopsdagen! Och priset brydde vi oss inte mkt om eftersom vi gillade henne skarpt!

  • Tittij
    Junibrud skrev 2011-06-23 13:08:11 följande:
    Vi hade ett super stort paket och dessutom tog vi bilder en extra dag också! Så vi tog bilder två dagar och inte bara bröllopsdagen! Och priset brydde vi oss inte mkt om eftersom vi gillade henne skarpt!
    Med tanke på priset ovan så måste ni ha haft en gigantisk bröllopsbudget. För det paketet hade motsvarat nästan hela vår bröllopsbudget

    Grattis till fina kort! 
  • Cometen
    Junibrud skrev 2011-06-23 13:05:20 följande:
    Det här var absolut den sista bilden vi tog! Hon var på väg bort till bilen och då ropade jag på Erika och sa titta och snurrade och hon tog bilden :)! 
    Det blev helt magiskt 
    En helt ospektakulär situation som resulterade i en helt magisk bild!
Svar på tråden Måste bara visa denna bild från vår fotograf