• sollan

Hur ser din tiara/diadem ut?

Funderar skarpt på att ha en tiara eller diadem. Den stora frågan är bara vilken jag ska välja av alla vackra som finns. Visa gärna den du ska använda och berätta hur mycket den kostade och vart den e köpt.

• Svar på tråden Hur ser din tiara/diadem ut?
  • Happy72

Denna har jag köpt här på BT och nu väntar jag på att den ska komma hem!
  • nawa

Jag köpte en som är som en "upside-down" tiara för ca 1400 kr. Hittar sock ingen bild på internet och för närvarande så är den hemma hos min blivande svärmor...

• sollan

Så nu har jag köpt mina hårsmycken...Är mycket nöjd me mitt val. Glad

• Ninana

Jag köpt både men har inte bestämt mig än..
  • Kelany

ninana: jag röstar på den undre, men det handlar lite om klänningen också :)

• Chicita

Det här är mitt pannsmycke. Jag beställde det på www.kronbruden.se och hon har gjort det efter mina önskemål.
    Om jag hade valt silverpläterad koppartråd så hade det kostat 550:- men nu valde jag silver rakt igenom. Så då blev det 1100:- istället.
    Men då har hon matchat stenarna med tyget från klänningen också och gjort en design som är helt unik...
  • Ninana
    Kelany skrev 2011-08-02 00:57:25 följande:
    ninana: jag röstar på den undre, men det handlar lite om klänningen också :)
    lol jag tycker också att den är finare :D så här ser ut klänningen

• capobranco

Så här ser min ut är ca 10 cm lång och har som en kam på baksidan. kostade ca 70 kr på ebay med frakt.
  • lindahhh
    Jossis81 skrev 2011-06-22 21:42:45 följande:

Den här ska jag ha!
    åh va fin den var, vart är den ifrån?
  • SaJo1981

Jag hade hatt och slöja i kyrkan:

efter vugseln tog jag av mig hatten och satte i en liten hårkam från Albrekts guld som var löjligt billig men som jag verkligen föll för, sparsamt utsmyckad, personligen gillar jag inte strass så mycket!

• sollan
    Chicita skrev 2011-08-02 07:50:49 följande:

Det här är mitt pannsmycke. Jag beställde det på www.kronbruden.se och hon har gjort det efter mina önskemål.
    Om jag hade valt silverpläterad koppartråd så hade det kostat 550:- men nu valde jag silver rakt igenom. Så då blev det 1100:- istället.
    Men då har hon matchat stenarna med tyget från klänningen också och gjort en design som är helt unik...
    Va trevligt med ett unikt smycke =)  fint
  • sollan
    Ninana skrev 2011-08-01 20:33:03 följande:

Jag köpt både men har inte bestämt mig än..
    Tycket att båda e mycket fina...Jättefin klänning osså du valt. Men om jag skulle valt tiara hade de bllitt den understa  =)
Svar på tråden Hur ser din tiara/diadem ut?