• sollan

Hur ser din tiara/diadem ut?

Funderar skarpt på att ha en tiara eller diadem. Den stora frågan är bara vilken jag ska välja av alla vackra som finns. Visa gärna den du ska använda och berätta hur mycket den kostade och vart den e köpt.

• Svar på tråden Hur ser din tiara/diadem ut?
  • Victoria

Jag kommer bära en tiara som jag faktiskt köpte på Tradera för dryga 300 kronor. Fastnade för den eftersom den såg ut precis som jag hade föreställt mig att min tiara skulle se ut!
  • JT2010

Jag hade denna. Det är en Emmerling nr 7103. Fastnade för den för att den är böjd och följer huvudet, den "svävar" inte på huvudet och sticker därmed inte ut massor. Kostade 1200:- i en bröllopsbutik i Norrköping och den är värd varenda öre. =)

• EmmaStina

Jag ska ha ett sådant här. Det är varannan en pärla och varannan en strass-sten

• EmmaStina
    EmmaStina skrev 2011-06-22 11:44:10 följande:

Jag ska ha ett sådant här. Det är varannan en pärla och varannan en strass-sten

Jag glömde ju...
    Det är köpt på köp&sälj här på BT båda kostade under 200 inkl frakt.
  • S2011

här är min tiara, inköpt för 500 kr av min syster (hon har ett litet smyckeslager kvar från den tid hon drev en butik med smink och accessoarer).

• Invincible

Här är mitt diadem, vet att jag visat det i någon annan tråd också.
    Tror det kostade 699:- på Balunz.se
    Är helt galet nöjd med det inköpet!

http://www.brollopstorget.se/hem/invincible/gallery/php0q8zqx.jpg

And tonight we can truly say - Together we are invincible
  • sollan

Jätte vackra diadem/tiaror ni valt ut =)
    Jag har några månader till på mig att leta å vela...haha

• Minuz

Ebay, ca 220 kr inkl frakt. Väntar just nu hem en hel eftersom denna tyvärr var trasig när den kom. Stenarna längst fram hade trillat bort. Men den var välpackad......så kan inte hänt i frakten
Svar på tråden Hur ser din tiara/diadem ut?