Största tabben/saken som glömdes bort på ert bröllop
Ni i lördags gifte vi oss. Vårt bröllop blev mer än perfekt och helt underbart. Allt klaffade egentligen som vi hade tänkt. Lite små saker hade glömts bort, men inga desto större saker. Förrens min mamma kom på en sak idag. Vi glömde att ta familjefotografi! Hur FAN kunde vi glömma det? Det harmar så jag gör snart sönder. Har gråtit floder redan över en sak som är svår att ändra. Hade vänner som fotograf och hade helt glömt bort i all stress att skriva en lista på saker vi vill ha fotograferade. En stor miss från vår sida. De fotograferade det som hände osv. Vi hade tänkt oss en proffsfotograf me valde att spara in pengar där. Synd! För hon skulle säkert kommit och påmint oss om det osv.
Så nu vill jag att NI också skriver ner saker som glömdes bort på ert bröllop eller andra missar/tabbar. Så kan vi alla lugna ner varandra i vår "sorg"...
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-20 12:52
Våra fotografer var för övrigt toppen! Men synd bara att vi glömde ge dem en lista på saker vi ville ha fotograferade. Skulle vi ha haft det kanske de skulla ha kommit och sagt åt oss. Så vårt fel, inte deras
Däremot kanske en proffsfotograf hade kommit och sagt till utan lista. Och så kanske hon skulle ha frågat om listan om hon inte hade fått den självmant...