• jenniejummie

    Present till tärna????

    Snälla, behöver tips på present till min tärna. Vad ska man hitta på? Jag har idé torka.....
    Det enda jag kan komma på är vin...och hur kul är det att få i present när man är tärna...??!!!

    Help!

  • Svar på tråden Present till tärna????
  • jenniejummie

    Glömde ju marsalken oxå...vad ska man hitta på till honom? Det är ju ÄNNU svårare...Gråter

  • Frk Johansson

    Ett presentkort på en skönhetssalong? Pedikyr/manikyr. Underbart som man alltför sällan unnar sig själv? (Nu tänker jag givetvis på tärnan ) Flört

    Marskalken- whiskey? Biopaket? Hos oss finns ett samarbete mellan en restaurang i stan och bion att man kan äta middag o efterrätt och sedan gå på bio.

    Vad gillar tärnan/marskalken, vad är deras intressen? Är de småbarnsföräldrar kanske man kan erbjuda dem barnvakt och en egen middag på stan.
    Uppskattas alltid 4 timmar på tu man hand med sin sambo utan barn är alltid trevligt (även om man älskar barnen)

  • jenniejummie
    Frk Johansson skrev 2011-06-15 21:59:21 följande:
    Ett presentkort på en skönhetssalong? Pedikyr/manikyr. Underbart som man alltför sällan unnar sig själv? (Nu tänker jag givetvis på tärnan ) Flört

    Marskalken- whiskey? Biopaket? Hos oss finns ett samarbete mellan en restaurang i stan och bion att man kan äta middag o efterrätt och sedan gå på bio.

    Vad gillar tärnan/marskalken, vad är deras intressen? Är de småbarnsföräldrar kanske man kan erbjuda dem barnvakt och en egen middag på stan.
    Uppskattas alltid 4 timmar på tu man hand med sin sambo utan barn är alltid trevligt (även om man älskar barnen)
    Tack för bra tips!!!
    Biopaket m barnvakt kanske då båda har små barn...
  • jenniejummie
    Pinkgrape skrev 2011-06-15 22:01:34 följande:
    Förlåt att jag frågar, men ska man ge presenter till dom?
    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
    nä det behöver man inte om man inte vill.
    Min tärna har hjälpt mig med såååå mycket och hon håller på att sy min brudklänning, så jag vill visa henne lite tacksamhet.

    Det är upp till var och en om man vill ge presenter. Vill man inte så skiter man i det, det är inget att få dåligt samvete av.
  • Strawberry
    Pinkgrape skrev 2011-06-15 22:01:34 följande:
    Förlåt att jag frågar, men ska man ge presenter till dom?
    Jag tycker att man bör ge något litet i alla fall, som tack för all hjälp och tid de lägger ner.  Men är väl kanske inget tvång..
  • Kattpoet

    Jag skulle ge henne spa kväll om hon nu syr din bröllopsklänning,   något som redigt skämmer bort henne  och en massage kan behövas efter sömnad.
     

  • jenniejummie
    venezuela06 skrev 2011-06-15 22:04:34 följande:
    Detta köpte jag..(fick tipset från en annan tråd här)loveandbeproud.shop.textalk.se/sv/brollop/arm...
    ÅÅÅÅ jättefint armband!
    Ska beställa ett sådant, måste försöka luska ut omkretsen på hennes armled bara.... =)

    Tack så mycket!!
  • jenniejummie
    Kattpoet skrev 2011-06-15 22:18:19 följande:
    Jag skulle ge henne spa kväll om hon nu syr din bröllopsklänning,   något som redigt skämmer bort henne  och en massage kan behövas efter sömnad.
     
    Jag hade blivit överlycklig om jag fick en spa kväll...men min tärna hatar massage och när folk tar på henne.

    Tack ändå!
Svar på tråden Present till tärna????