• Anonym (Frustrerad)

Svenssexa och veliga idioter

Vi gifter oss om ca 5 veckor. Min blivande man har såna extrema förväntningar om sin svenssexa och jag vill verkligen att han ska få en kväll han aldrig glömmer. 

Nu till problemet. Hans bror är här och hälsar på i helgen som kommer (bor i Umeå) och han vill gärna vara med på svenssexan. Jag sa till honom att ordna allting redan för 3 veckor sen så att det skulle vara säkert att det blev något. Han sa att han skulle prata med dom andra bröderna och med min blivandes bästa vän (som jag pratade med för 4 veckor sen om samma sak). Nu när jag frågade i dag om de hade pratat med alla och hur det blir så fick jag som svar "Nja alltså vi har inte hunnit prata med några. Vi ska träffas på torsdagen och bestämma lite".  

För det första så tror jag att det kan vara jävligt svårt att boka saker eller bestämma något på bara 2 dagar när det är flera inblandade. Och för det andra så har många barn och jobb som dom måste tänka på så det går inte att komma 2 dagar innan och säga att det är svenssexa!!! Jag har pratat med två av hans vänner i dag (som jag vet att han vill ha där) och dom kan inte eftersom dom fick veta så sent.. Känner mig bara så förbannad för att dom inte kan ta tag i saker!! Dom har fan vetat om i ungefär 4 veckor att det var den här helgen som gäller om hans bror skulle vara med också!! 

Skickade precis iväg ett sms till en av hans andra vänner och frågade om han kanske kan ordna en "andra" svenssexa om det blir ett fiasko i helgen vilket jag misstänker att det kommer bli. Det känns nästan som om jag är tvungen att planera hela och kontakta alla om det ska kunna bli något och det ska då verkligen inte vara MITT ansvar! USCH på veliga idioter!!! 
  • Svar på tråden Svenssexa och veliga idioter
  • Debe

Stackars din kille. Du får kanske höra av dig till restrande karlar redan nu och be dom ordna ledigt på lördag.
    Hoppas det blir bra ändå.

• Anonym (Frustrerad)

Nu har jag hört av mig till tre av hans vänner och dom kan inte komma eftersom det är så kort varsel.. 
    En av dom sa dock att han kanske kunde försöka att ordna en andra svenssexa om några veckor så att alla vänner kan vara med då iaf. Känns bara så himla tråkigt att jag måste kontakta alla för att alla är så veliga..
    Min blivande sa dock för några veckor sen att får han någon svenssexa så är det nog bara om den här killen håller i det eftersom han är en av dom få som tänker lite framåt ;P

Hoppas bara att han kan få en kväll han aldrig glömmer! 

Svar på tråden Svenssexa och veliga idioter