april 2012
är det fler här som skall gifta sig april 2012
tänkte det kunde vara trevligt att följa varandra i planering
deppressioner, fitness osv....
Själv är dagen planerad till 14 april 2012
Järvsö kyrka, fest i alpbyn
är det fler här som skall gifta sig april 2012
tänkte det kunde vara trevligt att följa varandra i planering
deppressioner, fitness osv....
Själv är dagen planerad till 14 april 2012
Järvsö kyrka, fest i alpbyn
Haha. Ja, det är väl lite så man vill att det ska vara, att alla ska kunna äta för mycket :D Har du planerat bordsplacering? Det är min största ångest med hela bröllopet tror jag, så jag försöker att inte ens tänka på det än :) Bara brudparet vid honnörsbordet så som ni tänkt skulle kunna vara en lösning på problemet, men känns lite ensamt ju ;)
Jag har skilda föräldrar, och min mor och blivande är inte bästa vänner
Hade fört ett honörsbord med mina föräldra + styvföräldrar, brudparet, blivandes föräldrar samt
huvudtärna och bestman
men sedan komjag på att de vid honörsbordet troligen kommer få mycket tråkigare än alla andra gäster under middagen då
så som det ser ut nu kommer blivande och jag sitta vid ett bord och sedan fem radder med bord framför
våra föräldrar och äldre släktingar mitt framför oss
våra syskom ned respektive och sedan närmaste vänner på bordena på sidan av det mittersta
och våra barn med resten av vännerna som yttre bord
Jaaa, min sambo har också skilda föräldrar, och hans pappa är dessutom döende och kommer troligen inte vara vid liv när vi gifter oss :( Och då känns det konstigt att ha någon annan på hans stol, men samtidigt makabert att lämna den tom.
Vi har precis köpt min viselring! Sjukt långt att vänta 10 månader innan man får använda den :)
Kul! Även om det är långt kvar så närmare det sig verkligen fortare än man kunde tro från början iaf :) jag fyndade tyg, så nu ska min snälla mamma sy servetter. 110 kr för tyg till 60 servetter, jag är mycket nöjd!
Hej hej! Ser att den här tråden inte är så aktiv... men kikar ändå in med ett inlägg. Vi ska gifta oss den 28/4 i Kalmar. Vi håller för fullt på med planeringen, massor att tänka på men sååå roligt (och lite stressigt, man vill ju att allt blir så bra det bara kan bli)! Hur går det för er andra?
Oj, jag blir nästan oroad att jag är alldeles för "lat" i bröllopsplaneringen... Vi har varken ringar eller klänning klart! Har börjat titta lite smått på ringar. Tycker det är supersvårt med valet av ring! Är nog en aning petig och velig (dålig kombo) så jag måste nog verkligen ta tag i det där så jag hinner hitta den "perfekta" ringen!
Vi har lokalen och frisören klart.
När det gäller klänning så vet jag ungefär vilken modell jag vill ha. Har tänkt att jag snart ska börja åka runt i de olika bröllopsbutikerna här omkring och försöka hitta min drömklänning. Om inte den finns här så får jag väl bege mig till de större städerna!
Hur har ni andra gjort, har ni vart runt och provat och köpt i butik eller har ni beställt på nätet? Är livrädd att det ska bli fel om man beställer utan att prova, eller?!