Vi ska gifta oss 13 augusti, vi kommer att vara ca 90pers och har fått veta att det kan kännas trångt :S
Jag såg nu att ni skulle vara några fler än så. Själva festlokalen är som två delar så är det tex barn som inte är särskilt intresserade av alla tal och liknande kan man ju göra barndel i den ena kanske. Om inte annat tror jag att Marholmen har en annan lokal som de kan ha mycket folk i, marholmen.se. Du kan ju ringa och höra iaf.
Vi kommer att duka långbord i ena delen och ha dans i andra delen då är man inte lika beroende av strålande väder.
Gällande meny har de tre prisklasser: 820kr, 990kr och 1290kr inkl. dryckespaket. I dryckespaketet ingår om jag minns rätt 1fördrink, 3glas vin/öl kaffe och avec. Självklart kunde de också fixa barnmeny och alkoholfria alternativ vilket naturligtvis sänker priset en aning.
De verkar vara väldigt flexibla överhuvudtaget. Eftersom det är första sommaren som de kör bröllop på Grosshandlargården så har man ganska stor påverkansmöjlighet!
Vad det gäller priset så fixar de allt innan och efter, dock ej tårta eller bordsdekoration (blommor och utsmyckning).
De har fixat en väldigt fin brygga där och det går att anlända med båt för både brudpar och båtburna gäster.