Vad har ni som bordsplacerings skyltar????
Behöver förslag på olika namnskyltar till bordsplaceringen!!
Tack på förhand :)
Behöver förslag på olika namnskyltar till bordsplaceringen!!
Tack på förhand :)
Vackert klippt foto ;) Men såhär såg iaf våra bordsplaceringsskyltar ut. Papper samma som inbjudan o festprogrammet, hjärtan av renoveringsbetong gjutna i IKEAS isformar. Snyggt, enkelt o snabbt :)
Vi kommer att ha ganska enkla namnkort, som ska placeras med klädnypor på glasen. De är gjorda av samma tapet som våra festprogram.
Vi kommer ha ganska stora löv hängande på glasen med namnen på ena sidan, sedan är baksidan till för att skriva ett meddelande till brudparet som sedan hängs på ett stort träd nere vid ingången när folk går. Tror det kan bli riktigt häftigt om folk hittar på något att skriva :D
Dessa hade vi på vårt bröllop den 11 juni. Använde oss av Panduros formar och gjöt i betong. Testadeatt göra både vanliga grå och med järnoxid i för att få dem svarta/mörkgrå. Bestämde oss till slut för grå till gästerna och mörka till oss själva. Det tog lite drygt 2 veckor att få ihop alla, men det var det värt!
Novanna - Precis såna håller jag på att gjuta för fullt.......
Hade ju varit lite lättare om man kunde göra fler än 2 i taget. *S* Jag har bara gjort 10 av 50. Så är en bra bit på väg. Gifter oss 11/11-11.
Jag kommer att spraya mina hjärtan cremefärgade och sedan skriva namnen i antingen guld eller mörklila på.
Hur många gjorde ni?
Eller ska jag har hjärtan i guld? med mörklila eller cremefärgad text på? Vad tycker ni? Det är dessa tre färger vi har valt till vårat tema.
Vi kommer att ta in mycket av den höstliga naturen att dekorera med också