• Svar på tråden TLC söker deltagare för bröllopsprogram!
  • HannaL1980
    Jelica skrev 2011-06-04 11:57:10 följande:
    Ja, måste ju typ vara "Älskling, här är ditt bröllop" ? :)
    Ja just det precis som den norska versionen Brud i blinde. Vet inte om jag skulle vilja att min fästman arrangerade hela bröllopet dock...
  • salsa775

    Vet inte vad Don´t tell the bride är..men det verkar som en kul idé.
    Och har man inga pengar men vill gifta sig kan det ju vara en kul grej att göra.
    Vi gifter oss 2 juli annars hade jag kanske sökt..:) 

  • Jelica

    Haha tror min sambo skulle bli skräckslagen inför uppgiften :P Kanske skulle bli Big Macs till alla? haha men hade kanske varit en rolig grej om det nu inte var så att vi gifter oss redan 23 juli i år :)


  • HannaL1980

    Jag har sett mycket på den engelska versionen alltså dont tell the bride och det jag gillar är att brudgummen verkligen lyfts fram och tar sig an uppgiften. Han tänker verkligen till och växer med uppgiften. Började grina i ett engelskt program när världens finaste kille hade tänkt på allt för sin brud! Hon hade precis fött barn så han visste att hon var lite obekväm i sin kropp så han köpte en perfekt klänning till henne! Han hade också tänkt på alla småsaker som strumpeband och sådant.

  • MsChevy

    Mina norska kompisar har precis blivit uttagna till det där programmet. När de väl blev uttagna kom det finstilta fram: de får inte ha nån kontakt ALLS from idag fram till bröllopet. Vi får inte prata om deras bröllop med henne heller så hon känner sig alldeles strandsatt. Visst, de får ett bröllop för 100 000:-, men vete fan om det är värt 3 veckor utan varann o inte få va insatt i sitt livs största dag...

Svar på tråden TLC söker deltagare för bröllopsprogram!