• dss

Stora, tygliknande servetter?

Ja, som rubriken lyder, vart kan man köpa stora, tygliknande servetter? Har googlat lite, men skulle helst vilja köpa det i nån affär för ett rimligt pris. Nån som vet?

• Svar på tråden Stora, tygliknande servetter?
  • ekf

Det här är inte direkt vad du frågar om kanske eftersom det är beställning online men om det funkar så kan man beställa dunilin 48x48 cm utan tryck för 4.50 styck på www.kattisproduktion.se.
    Det som är bra är att man kan beställa exakt det antal man behöver.

• dss

Var nyss där och kollade! De verkar vara bra, men funderar över om det inte finns billigare alternativ.. Jag menar, 600 kr för servetter? Hmmm...

• wiii

Dunilin finn i mataffären också, på citygross kostar det 39 för 12 st, något billigare iaf. Bor du nära Halmstad har Duni dessutom en fabriksbod där man kan handla lite billigare

• Gwennie

Jag köpte Dunilinservetter på Staples. Tror att det var lite billigare än så

• Piiiip

Duni har serien Dunilin jag fick söka med ljus och lykta innan jag hittade EN ICA-butik inom den närmaste 10 milen som hade dem. När vi kom dit hade de inte rätt färg inne, men de kunde beställa. Glad

• EmmaStina

Hemköp har också, visserligen min mor som sett men det var efter diskussion med mig om att vi nog skulle ha sådana. Vi köpte våra på citygross och även sett på ica här i stan.

• EmmaStina

Just det, har jag sett på ÖoB också.

• dss

Åh tack för alla tips!! Bor ni i Göteborgsområdet?

• EmmaStina
    dss skrev 2011-06-02 23:22:13 följande:
    Åh tack för alla tips!! Bor ni i Göteborgsområdet?
    Inte jag, ja bor i småland. Men det hemköp mamma var på ligger några mil söder om gbg.
Svar på tråden Stora, tygliknande servetter?