Anonym skrev 2011-05-27 11:27:52 följande:
Men nu blir jag ruskigt irriterad .. IGEN.. vad har sånna här ämnen att göra på ett BRÖLLOPSFORUM
FB har väl inte ett skit med BT att göra ? Eller
Måste ju finnas ett forum där all småflickor ( Läs omogna ) kan avregera sig på vad det nu må vara som INTE är bröllopsrelaterat än att lägga det häär .Familjeliv kanske ?
Här omdagen va ett visst ett inlägg om vad deras hund ska heta .. på ett bröllopsforum ?
Det orkade jag inte ens kommentera ..
Är det bara jag som regagerar så här eller ?
Skriver samma sak här, som jag skrev i tråden om namnet på hunden då.
Om man går in under "Nytt inlägg", så kan man ju där välja mellan bröllopsämne, fråga experten, debatt, känsliga rummet och något mer. När man sedan går in där kan man igen välja ämne, tex övrigt och där står det inget om att ämnet måste beröra bröllop. Eller är jag helt ute och cyklar?
Hänger man mycket här på BT och pratar bröllop, så kan man ibland komma på andra saker som man också skulle vilja fråga om, tex namn på hund och då kanske man känner sig bekvämast eller att det är enklast att fråga på forumet man brukar vara inne på.
Familjeliv undviker då jag själv till 110%, då det är ett mycket otrevligt forum anser jag och frågar mycket hellre här om enstaka saker som rör annat än bröllop emellanåt.
BRÖLLOPSÄMNEN Hit hör allt som är relevant på Bröllopstorget.
FRÅGA EXPERTEN Bröllopstorgets expertforum. Här kan du ställa frågor och få svar av våra experter. Du kan välja att vara anonym.
DEBATT För de som vill diskutera djupare samt ämnen som
inte direkt hör Bröllopstorget till
KÄNSLIGA RUMMET Känsliga rummet
MEDLEMSGRUPPER Trådar som skapar gemenskap kring en plats, hobby, vigseldatum eller liknande passar i denna grupp så att likasinnade lätt kan finna varandra.