Att de inte ens kan bry sig...
Behöver bara skriva av mig nu,,
För att göra en lång historia kort blev jag ovän med mina föräldrar för 1 år sedan. De har betett sig väldigt dåligt moy mig långe och tillslut tar det stopp och bägaren rinner över. Jag sa upp kontakten och efter detta började min mamma skicka massa elaka sms och hittade på både de ena och andra som både jag och M2B (! som inte ens har haft något med detta att göra) skulle sagt både till dem och till andra människor... Var detta kommer från har jag ingen aning men man blir inte glad kan jag berätta..
Skickade självklart en inbjudan till bröllopet till dem men de svarade inte alls.. När det närmade sig frågade jag min syster om någon av dem hade tänkt att komma, man måste ju veta vilket. Hon svarade att bara hon kom, alltså varken mian föräldrar eller min bror kommer..
Efter detta får jag både inlägg på bloggen och sms om hur dum i huvdet jag är och att m2b bara spred massa ryckten om den hema tiden.. (vi skulle aldrig göra detta och de enda vi pratat med om detta är mina bästa vänner och hans familj).
Nu framkom det idag att min syster totalt struntat i vår klädkod till bröllopet (Mörk kostym) och ska ha en kortkort klänning som skulle höra hemma på ett 14is disko... Egentligen borde man inte bry sig men jag anser det respektlöst när hon vetat vår klädkod i 8 månader och sen säger att hon har inte "råd" att köpa någon finare klänning. Ska lägga till att jag skickat flera st till henne för ca 200-300 kr.
Allting gör mig bara så innerligt besviken.. Att man inte ens är älskad så pass att de man kommer från kan komma på sin egen dotters bröllop. Den som väl kommer snäser bara när man frågar vad hon ska ha på sig och nu 2 veckor innan köper hon något som går totalt emot klädkoden.. Alltså känner jag som att hon inte ens bryr sig tillräckligt mycket om mig för att respektera mina önskemål 1 futtig dag...
Detta är väldigt jobbitg för mig och ibland vet jag faktiskt inte vad jag ska göra... Tur man har världens bästa man <3