• Redaktör Kristin

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2011

Låt oss tillsammans dokumentera hur ringar ser ut 2011.

Vad är trendigt? Vilka material är populära? Stenar, släta? Förlovningsring och vigselring!

Ladda upp en bild på din ring/dina ringar här i tråden!
    Skriv gärna ett par rader om ringen.

Kolla in andras ringar och lägg upp din egen - så ser ringarna ut 2011.

• Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2011
  • OlofssonMartina

Opps fick aldrig in bilden..  :(
    Hur lägger man upp bilder?

• knyttan
    OlofssonMartina skrev 2011-10-30 10:56:29 följande:
    jag har samma problem :( funkar aldrig.
  • sofin526

Här är min ring som kommer att sättas på fingret när vi gifter oss 26/5-2012. 
    Min förlovningsring ser likadan ut fast utan briljanterna. Jag tycker ringarna är så fina!

• chabar
    durrasflikka skrev 2011-08-09 15:56:47 följande:

Fick hem dem igår och är såååå nöjd. =)

Åhå! Jag har också funderat på ebay- köp, kan du rekommendera säljare?
  • chabar
    veronym skrev 2011-10-29 18:13:52 följande:

Så här ser min vigselring ut. Stilren och enkel. Gjord av Palladium och är 4,5 mm bred.
    Vart har du hittat? Jga letar och letar efter palladiumringar men det går trögt för mig.
  • Trivia
    OlofssonMartina skrev 2011-10-30 10:56:29 följande:
    knyttan skrev 2011-10-30 12:46:31 följande:
    jag har samma problem :( funkar aldrig.
    Funkar det inte om ni klickar på "ladda upp en bild"? Tror att man måste ha bilden sparad på datorn. Går inte att bara klistra in en i inlägget. Då syns den när man skriver men inte när man postat det.
  • Chicita

Man kan antingen ladda upp bild från datorn genom att klicka på "ladda upp en bild" (logiskt Flört )

Men man kan också välja att kopiera bilden. Och sen klistra in den i inlägget.
    Men om bilden ligger på en sida med skyddade bilder så är det inte säkert att den visas. Så välj i så fall en bild från en sida som det är ok att kopiera ifrån 

• veronym
    chabar skrev 2011-10-31 12:16:27 följande:
    Vart har du hittat? Jga letar och letar efter palladiumringar men det går trögt för mig.
    Köpt ifrån Finland. Ifrån en guldsmed ifrån Tammerfors som heter Andreasen.www.andreasen.fi Eftersom jag inte själv hade möjlighet att åka till Tammerförs, gjordes affär via e-mail kontakt osv.Underbar guldsmed och underbar ring då den väl kom hem med posten. :)
  • Invincible
    chabar skrev 2011-10-31 12:16:27 följande:
    Jag skulle rekommendera att du tar kontakt med en guldsmed som jobbar i palladium. Vet inte var du bor men jag känner till några stycken i Stockholm, och jag lovar att andra vet andra smeder runt om i landet. Sorry för OT.
    And tonight we can truly say - Together we are invincible
  • Ferrir

Det här är min förlovningsring som är beställd och som jag väntar och väntar på :) 

Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2011