• tweety

Hjälp med roliga brudpar till tårtan?

Hejsan!

Skulle behöva hjälp med var jag kan köpa lite roligare brudpar till tårtan.

Vill inte ha de traditionella vanliga paren, hittar inte så mycket när jag googlar. Om någon har bra tips i gbg skulle det vara uppskattat.

• Svar på tråden Hjälp med roliga brudpar till tårtan?
  • Kattpoet

Du får köpa ett blont par och sedan figur färg och måla dem svart.
    Tänk dig detta då,  det är väldigt svårt att hitta en cake topper till ett rundt brudpar, den enda jag hittade till rund brud  då försöker  hon äta upp tårtan hon står på. 

• Pinkgrape
    Kattpoet skrev 2011-05-23 09:55:32 följande:
    Du får köpa ett blont par och sedan figur färg och måla dem svart.
    Tänk dig detta då,  det är väldigt svårt att hitta en cake topper till ett rundt brudpar, den enda jag hittade till rund brud  då försöker  hon äta upp tårtan hon står på. 
    Jasså? Ja, det var ju konstigt kan jag tycka.. och inte speciellt roligt heller.
    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • Pinkgrape
    Kattpoet skrev 2011-05-23 10:36:25 följande:
    Pinkgrape,  inte så konstigt, ett tag fanns det knappt bröllopsklänningar för runda tjejer...  Ibland känns det som om man inte får gifta sig om man inte är smal.

Denna borde funka för dig
    www.theweddingoutlet.com/Wedding-Reception/Br...
    Oj, va? Är det sant? Jag har har ju som sett att många brudklänningar som finns i modell större inte alls är lika pråliga som de smalare modellerna. Jag tycker det är så förbaskat dumt! Jag är ju själv långt ifrån pinnsmal, men valde direkt kinaklänningar, så har inte så stor koll på utbudet i övrigt.

Tack, den var perfekt, precis vad jag letat! :D
    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • Kattpoet

När jag gift mig för   första gången 15 år sen  så fanns det 3 modeller av brudklänning  som var lite figur formad och 4 som helt raka,   vi gick igenom en drös butiker i  östergötaland och det var samma modeller om och om igen.

Idag så  finns det ju lite mer att välja mellan, samma saker gäller kläder, innan La Redoutes stora storlekar så fanns inte mycket skoj för en rund en att ha på sig  om man inte var rik.

Nåja tillbaka till ämnet,  glad att du hittade en caketopper du gillade. 

• MeahJ

Vi hittade inget brudpar som passade oss som båda är mörkhårig, så det blir hjärtan för vår del Glad
    (fast det kommer vara en annan tårta en den på bilden)

• Syrinx

De här har vi beställt, de postas till oss idag! Försäljaren heter strawberriesandcream på etsy.com och hon har gjort så många fina fågelpar! 

• tweety

hejsan!

Tack så jättemycket allihopa, nu har jag fått lite inspiration.

Svar på tråden Hjälp med roliga brudpar till tårtan?