• tweety

Hjälp med roliga brudpar till tårtan?

Hejsan!

Skulle behöva hjälp med var jag kan köpa lite roligare brudpar till tårtan.

Vill inte ha de traditionella vanliga paren, hittar inte så mycket när jag googlar. Om någon har bra tips i gbg skulle det vara uppskattat.

• Svar på tråden Hjälp med roliga brudpar till tårtan?
  • mikita

Jag hade tänkt föreslå www.shoppingbutiken.se. Där köpte vi vår, bra kvalité, bra pris och flera roliga att välja på. Men nu när jag kollade hemsidan hade de stängt på grund av sjukdom! Men om du inte har bråttom kanske de hinner öppna igen? Det framgick inte när/om de öppnar igen.

• jenniejummie

vi kommer att ha ett par smurfar som är finklädda...finns i närmaste leksaksbutik.

• MagicBride
    jenniejummie skrev 2011-05-22 16:14:31 följande:
    vi kommer att ha ett par smurfar som är finklädda...finns i närmaste leksaksbutik.
    Precis som vi hade!!

• tweety

hejsan!

tack för svaren såg shoppingbutiken och jag hinner gott vänta då bröllopet stundar nästa år.

Smurfarna hade min bror på sitt bröllop förra sommeren käns lite som copycat, men de super söta.

• jenniejummie

Å här är våra. Har haft dom sedan jag var barn, har lekt bröllop med dem otaliga ggr. De är lite kantstötta, men vem är inte det!Skrattande
  • SposaRoma

JAg beställde personliga caketoppers, bild på mig, mi kläning, fästman och hjur hans kostym ser ut + 2 bilder på våra hundar :)
    www.etsy.com, säljaren heter dandelionland - hon är urduktig!!!!!!
  • c4trin

Vi gjorde om en "vanlig" (inte så rolig) caketopper till vår egen.
    Mannen hade en flaska i handen, men de fixa vi med ett tangentbord.
    Datornörd som m2b e så blev den klockren med en miniatyr av hans dator.
    Satte även dit tyg och diamanter på bruden så hon blev lite mer lik mig :D

• Pinkgrape

Vad bra med en massa tips :) Smurfarna var ju jättesöta tycker jag :)

Själv har jag svårt att hitta ett fint brudpar där både bruden och brudgummen har mörkt hår, ja, svart hår. Varken jag eller min blivande är blond eller har brunt hår.

augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
Svar på tråden Hjälp med roliga brudpar till tårtan?