• kokos

cake topper göteborg

Snurrade runt lite på stan igår och letade efter ett brudpar att ha på tårtan, ahlströms bageri som ligger typ vid drottninggatan hade några klassiska som var ganska fina, butterix hade två, den ena med en brudgum som blir släpad och en annan riktigt ful klassisk. Engelska matbutiken som ligger där buss 60 svänger upp från linnegatan (hö om hagabion ifall man har järntorget i ryggen) hade flera olika fina, bland annat sittande. Dock ingen med kortare klänning som jag tror jag vill ha. Fått tips om att godisbutiken som ligger i samma hur som Coop på backaplan skall ha. Försöka ta mig dit imorgon (idag är det ju gbg varvet!). Någon som vet fler ställen i göteborg?

Nu skall jag springa gbg varvet, visst måste det gå utan att ha tränat? Det är ju bara att sätta ena foten framför den andra! 

• Svar på tråden cake topper göteborg
  • tigerlily

Panduro hade några stycken olika såg jag idag.

• MagicBride

Vi gick in i en leksaksaffär och letade efter något som kunde representera oss Slutade med de här söta smurfarna!

(hm.. varför bilden hamnade på sidan begriper jag inte...)

• kokos

oj vad söta! vilken liksaksaffär var det?

• MagicBride
    kokos skrev 2011-05-22 07:04:46 följande:
    oj vad söta! vilken liksaksaffär var det?
    hm, BR tror jag. Men smurfar finns nog i nästan alla leksaksbutiker nu med tanker på att det snart kommer ut en ny film
  • SnartFruSir

Vet att Steinbrenner & Nyberg har caketoppers, och sedan de ställen som ovanståående redan nämnt. Annars finns det många nätbutiker som säljer, och har snabb leverans. Vi köpte våran på ebay och den kom på en vecka. Så är det inte megabråttom så kanske det kan vara ett alternativ?

Här är våran

Svar på tråden cake topper göteborg