• Liina86

Vill inte

Min syster var också rätt säker på att hon visste när men vi hade konspirerat med mamma så den helgen hon trodde hon skulle till Sthlm och köpa klänning med mamma så tog vi henne. Stod utanför dörren kl halv nio på lördagsmorgonen och visste att hon var uppe för hon hade ringt mamma innan men sen öppnade hon inte Förvånad Stod typ 10 tjejer i trappuppgången och hängde. Jag ringde runt lite och hörde mig för var hon kunnat ta vägen men sen ringde vi på igen och då öppnade hon. Hon hade stått i duschen och inte hört nåt. Snacka om att hon blev förvånad där i dörren med bara en handduk om sig Tungan ute 

Så tro inte att det absolut kommer hända en viss dag bara för att du tror det. Hur vet du t.ex. att det bara kan bli just lördagen den 4:e? Är ju långhelg den helgen och skulle kunna bli vilken dag som helst!

Själv skulle jag nog gärna veta när det är möhippa på gång för jag har väldigt mycket just nu och vill kunna planera min tid. Men tyvärr blir det inte alltid som man vill. Jag tror att du kommer få en fantastisk möhippa och hoppas att allt löser sig med bröllopet också Glad

Kram på dig

Svar på tråden Vill inte