• Lottie350

Singstar?

Min släkt älskar karaoke så jag har funderat på att ha det under kvällen på festen, dock känner jag ingen som har vanlig karaoke men därimot har jag en vän som har singstar, en massa skivor att välja på.
    Men jag vet inte om det går att göra något roligt utav det?

Någon som vet om man kan göra någon typ utav rolig tävling av singstar?

• Svar på tråden Singstar?
  • Miceme
    Lottie350 skrev 2011-05-19 18:50:00 följande:
    Min släkt älskar karaoke så jag har funderat på att ha det under kvällen på festen, dock känner jag ingen som har vanlig karaoke men därimot har jag en vän som har singstar, en massa skivor att välja på.
    Men jag vet inte om det går att göra något roligt utav det?

Någon som vet om man kan göra någon typ utav rolig tävling av singstar?
    Singstar är alltid kul, låna ihop så mycket skivor du kan så det finns något för alla. Självklart tycker jag att du och din man inleder med en duett

Annars finns det karaoke maskiner att hyra
  • sollan

Funkar väl bra...Vi funderade faktiskt osså på att ha nått sånt på våran bröllopsfest  :) 
    Som föregående talare sa så vore de klart roligt om ni som brudpar inledde me en duett.
    Haha sajer bara stackars våra gäster när jag å m2b ska sjunga...fniss   

• Lottie350

Haha jag skulle nog aldrig få min m2b att sjunga en duett Skrattande Det hade ju varit jätteroligt men sån scenskräck som han har så är det ett under att jag fått honom att iaf dansa brudvalsen Flört
    Men tror ni att det går att göra en tävling utav singstar eller ska man bara sjunga som vanlig karaoke?

• citrondoft

När jag va värd på ett bröllop fick brudparet tävla i singstar och guitarhero. Eftersom båda gick estet-linjen med sång respektive elgitarr som huvudämne. Blev ett riktigt kul inslag  till bröllopsfesten.

• förlovadflicka

Usch, som musiker hatar jag singstar! Det finns inget konstnärligt utrymme alls, man måste ju sjunga precis som originalet. Det går emot mina principer, haha :P 

• Pinkgrape

Hihi singstar är ju superkul :D Vi hade det på min pappas 50-års fest och där var vi väl ca 50 pers. Vi hade först en tävling där vi delade in dom i lag som fick sjunga mot varandra. Senare under kvällen fick de som ville sjunga. Det var då en person, min sambo, som var ansvarig för det hela så det enbart var han som bytte skivor och hade koll på sådant. Det var mycket uppskattat av alla åldrar :) De som inte sjöng, de dansade till :)

augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • LSJS

Vi ska ta med vårt playstation med singstar och guitarhero och partystarter till festlokalen. Kul för tonåringarna och även för en och annan gäst Jag tycker det är skitkul!!!

20110528
  • Sackhina

Vi ska ha karaoke! Sen om folk vådar sjung vet man ju inte! Vi gör det iaf...haha inns ju folk lite överallt som jobbar med det, borde gå att hitta!

Svar på tråden Singstar?