• Tårtsmula

Serveringspersonal i Västerås

Vi ska gifta oss den 4 september i år och vi längtar vansinnigt mycket!

Vi har kommit långt i våra planeringar och har nu börjat planera mer kring själva maten och så. Vi tänker oss buffé, dels eftersom det kostar mindre, men också eftersom alla får då själva välja vad de vill äta. Toppen, tycker vi!

Vi letar nu efter serveringspersonal i Västerås. Är det någon som kan tipsa oss?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 18:43
    Vi gifter oss den 3 september och inget annat... :)

• Svar på tråden Serveringspersonal i Västerås
  • 20110820

Vi bor i Eskilstuna och har anlitat AT Catering i Västerås. Via dem får vi maten, serveringspersonal, hyra av champagne- och avecglas. Nu har vi ju inte gift oss än så jag vet inte hur bra de är

Vi ska också ha buffé så servingspersonal i ordets rätta bemärkelse är det ju egentligen inte, de kommer att se till att folk har dricka och att det är snyggt vid buffébordet. De ska duka av och diska samt duka fram kaffe och tårta lite senare. Har varit i mailkontakt med Thomas på AT Catering och de har ca 30 bröllop/år och ska ha gjort detta under dryga 20 år så jag antar att de vet vad de pysslar med

• Tårtsmula

Tack, för svaret och jag inser att jag skulle ha lagt till att vi vill stå för maten själva.

Köper man maten så är det antagligen busenkelt att även få med serveringspersonal. Men som sagt, vi tänkte fixa den själva för att hålla nere kostnaderna.

• 20110820

Jag hade nog ändå kollat med AT, de kan säkert stå för enbart serveringspersonal. Du kan ju iaf höra vad det skulle kosta.

Annars kanske ni kan kolla i släkten om någon har ungdomar som kan hjälpa till, eller kontakta gymnasiet om de kan ställa upp.

Svar på tråden Serveringspersonal i Västerås