Vill våga fråga om förlovning
Hej där ute
Jag och min sambo har varit tillsammans i 5 år nästa år, och jag vill ju så gärna förlova mig med honom. En av mina största drömmar.
Jag tycker de är så fint att göra en sån sak och visa att man verkligen älskar varandra.
Min sambo och jag har aldrig riktigt prata om detta med förlovning, men han vet ju att jag tycker de är fint och vill göra det en vacker dag.
Jag tror inte han skulle någonsin tro att jag skulle fråga Han, men jag har tänkt på detta ett tag nu att jag kanske skulle göra det jag, även om jag egentligen vill att killen ska fråga och ta tag i detta, ni vet överraska ordentligt osv. Men jag tror inte de kommer bli så, inte på läääänge iaf.
Nu är det ju så att jag vet inte riktigt om jag vågar fråga, och är väldigt rädd för svaret om det blir ett Nej.
Skulle kännas jätte jobbigt och hemskt, men samtidigt skulle jag aldrig vilja att han sa Ja bara för att heller. Han är ingen "ringkille" och påpekar ibland att många förlovar sig bara för att osv, så han känns väldigt "anti" förlovning egentligen, men jag skulle ändå vilja fråga.............
Har tänkt på hur detta skulle kunna gå till,men är inte alls säker så jag vill gärna ha tips och era berättelser om hur det gick till när ni förlova er?
Någon tjej som frågade får gärna berätta=)
Mycket tacksam för svar...