Jag har jobbat många år inom kosmetik branchen, så jag vet iallafall lite om sånt här..=)
Du har verkligen fina ögon och fin hud, men jag tycker absolut att du ska "våga" lite mer.
Jag förstår att du inte är den "spacklade typen" till vardags, och då tycker jag heller inte att du ska vara det på ditt bröllop, men om du iallafall provade att köpa en brun (inte svart) mascara, jag tror att svart blir för stor kontrast till din naturliga look.
En ögonskugga är otroligt fint, men kanske kan bli lite för mycket för dig. Vad du då skulle kunna prova är att köpa en ljusbrun eyeliner, som du lägger en tunn linje med, precis över ögonfransarna, samt halvvägs under de undre ögonfransarna. Det skulle såklart också vara jättefint med en färgad eyeliner, men om du vill behålla den osminkade looken, så är nog ljusbrun mycket bättre för dig.
Som pricken över i:et som lägger du en hudfärgad ögonskugga över hela ögonlocken, som gärna får ha lite skimmer i sig, men bara LITE.
Ögonskuggan gör att eyelinern suddas ut lite, så att du inte får en skarp kant. Det gör att det ser mycket mer naturligt ut.
Som sista tips skulle jag VERKLIGEN råda dig att köpa en vit kalajpenna (vattenfast) som du målar ínnanför ögonfransarna. Det skulle göra en jätteskillnad.