Hjälp!!! Måste allt va så DYRT???
Vi försöke få de bröllop vi önskar för pengar vi har råd med! Vi har nog vad man skulle kunna kalla budgetbröllop. De flesta poster har vi hittat billiga alternativ eller iaf till en rimlig peng. Känner mig helt knäckt dock, skulle så gärna vilja gå till en frisör som fixar min bröllopsfrisyr och gå till någon som sminkar mig samt fixa mina naglar . Detta är saker som jag verkligen skulle vilja kosta på mig på min stora dag och inget som jag normalt gör, har tex aldrig fixat mina naglar... Har försökt ringt runt för att kolla priser, MEN är tokdyrt. Ett ställe som jag prata med sa glatt att för 4500 så får jag allt hår, smink och naglar. Detta har vi inte råd med... Hur gör ni andra??? Snälla finns det någon som har några tips. Saken är den att vi gifter oss i min barndomsby som jag inte har bott i på tio år så jag har liksom inga kontakter. Har även kollat Västerås som är en större stad som ligger typ 15 min bort för i lilla byn finns det bara frisör. Skulle så gärna vilja lyxa till det och känna mig vacker...