Sitter själv och jobbar på ett utkast. Än så länge ser det ut så här:
Framsida: "Nu är vi gifta!", en bild på oss och sedan våra namn med vårt nya efternamn "Kvällens huvudroller" (bilder och namn på brudparet samt festvärdinnan och toastmastern) "Meny" "Värdinnan höjer rösten" (praktisk info om lokalen och maten) "Toastmastern tar sig ton" (info om tal och underhållning) "Från glass till bröllopstårta" (berättelse om hur vi träffades) "Kvällens sångskatt" (allsånger) "Brudparet kors och tvärs" (korsord) "Bröllopsgästerna" (gästbeskrivningar) "Brud eller brudgum? Vem är du mest lik?" (quiz) Egentligen måste man ju inte ha så mycket i festhäftet - grundtanken är ju att häftet ska guida gästerna genom middagen, men vi har valt att ha med lite mer eftersom våra släkter inte har träffats tidigare - en del kan behöva lite samtalsämnen att bryta isen med och andra, som inte vill prata så mycket, kan behöva något att underhålla sig själv med.
Jag kommer säkert att röra om i ordningen flera gånger, men än så länge känns det ok.