Killen hör inte av sig
Hej!
Jag skulle behöva lite råd ang en kille jag träffar.
Vi träffades i slutet av förra sommaren. Sen dejtade vi ca 6 veckor, men några veckor in på det hela började jag dejta en annan kille. Jag fick mer känslor för honom, så vi blev tillsammans. Det berättade jag för den andra killen, han blev besviken, men ville att vi skulle fortsätta vara vänner.
Det var sedan slut med mitt ex i december. Jag och den andra killen hade ändå haft en sporadisk kontakt. När det blev slut träffades vi vid 2 tillfällen, men inte mer eftersom jag visste att han ville vara mer än vän. Vilket jag inte ville då, för hade vissa känslor kvar för exet. Sedan sågs vi inte och hade lite kontakt under ca 4 mån.
Men så ringde han igen för 10 dagar sen. Vi bestämde oss spontant för att ses. Och så sågs vi igen i ons kväll och var tillsammans hela tors till fre morgon. Han verkar dock tröttare och må sämre än vanligt. Han har förstås börjat ett nytt jobb som är mkt tuffare. Men tyckte att han verkade lite sur när vi sågs hursomhelst...
Under den tiden vi setts har han vad jag minns alltid hört av sig minst en gång per dag. Men nu har jag inte hört ngt av honom sedan i fredags em när han ringde...
Det kanske är själviskt att fråga... Men tror ni att något är fel mellan oss eftersom jag inte hört nåt på så länge...?