• Albertina83

Hur gamla var ni när ni blev sambo för första gången?

Jag och min fästman ska bli sambo om 2 månader, vi har köpt ett hus på landet. Jag fyller 28 år idag och min fästman är 33 år, han fyller 34 i höst. Ingen av oss har varit sambo innan. I tidigare förhållande har ingen av oss längtat efter att bli sambo. Men den längtat dök upp när vi för 3 år sen fann varandra. Vi längtar båda så himla mycket tills vi blir sambo, det känns spännande.

• Svar på tråden Hur gamla var ni när ni blev sambo för första gången?
  • Lilique

Vi var båda 18 och hade varit tillsammans i 9 månader när vi blev sambo. Fungerar fortfarande alldeles ypperligt må jag säga. 

• Niini

Maken o jag blev sambos direkt jag skrivit klart studenten, d.v.s. när vi var 19 resp. 23 (fylla 24). Båda flyttade från barndomshemmet. Hade då varit tillsammans nästan 2½ år, köpte eget efter 8 månader då vi tröttnade på hyra.

• MrsT2011

TS, vi är precis på samma nivå! Träffades när jag var 28 och han 34, flyttade ihop efter sju månader. Ingen av oss hade varit sambo tidigare. Ganska tidigt men vi ville inte vänta längre! =) Nu har vi varit ihop i 3,5 år och gifta i två månader! Hjärta

• operfekt

Vi var båda 19 när jag & mitt ex flyttade ihop, hade varit tillsammans i 8 månader, gjorde slut efter 4 år..

• Future Mrs S
    operfekt skrev 2011-08-09 11:53:52 följande:

Vi var båda 19 när jag & mitt ex flyttade ihop, hade varit tillsammans i 8 månader, gjorde slut efter 4 år..

var det du och jag som var ihop eller? ;D 
    Vi var 19 bast hade varit ett par i 7-8månader och det tog slut efter 4år.. :)  
  • operfekt
    Future Mrs S skrev 2011-08-09 12:14:19 följande:
    var det du och jag som var ihop eller? ;D
    Vi var 19 bast hade varit ett par i 7-8månader och det tog slut efter 4år.. :)
    Haha, tror inte mitt ex har gjort könbyte, men man vet aldrig ;D
  • BlomAnna

Jag var 21 han var 24. Vi flyttade ihop snabbt, köpte efter 1 år hus och gick efter det ifrån varandra bara 6 månader efter att vi köpt huset. Dumt och korkat var hela det förhållandet, men det är väl i ungdomen man ska göra sina missta

• Future Mrs S
    operfekt skrev 2011-08-09 12:47:39 följande:
    Haha, tror inte mitt ex har gjort könbyte, men man vet aldrig ;D
    Haha nää då är det inte jag, annars passar ditt nick rätt bra på mitt ex oxå "operfekt" hahahahaha ;D ;D 
Svar på tråden Hur gamla var ni när ni blev sambo för första gången?