• tezz840

Ni som kör på skivor eller spotify, vad har ni för musik?

Kommer att ha festen i en trädgård och det kommer inte finnas plats till någon dans. Kanske för ett par åt gången i såfall =). Sen så är väl inte våran släkt dom som dansar heller..
    Vad har ni för musik? Ska ni ha lugna låtar också? Och hur lägger ni in dom i såfall? Blandar med övriga eller en hel skiva för lugn musik?
    Kommer antagligen inte att dansa nån vals eller så, men man kanske vill ta en tryckare framåt kvällen =)..

• Svar på tråden Ni som kör på skivor eller spotify, vad har ni för musik?
  • Blivande fru Swärdh

Vi har gjort en lista med gamla godingar som ska spelas som bakgrundsmusik under middan och en lista som är fest rakt av till efter middan. :)

• TheD

Blandat med vals, foxtrot, bugg...

Dansband, klassiska låtar som de flesta känner igen som gamla sånger osv... :) Inget extremt konstigt!!!!

• tezz840

men kommer  ni att ha lugna låtar också? och om ni inte kommer dansa till dom första lugna låtarna, drar inte det ner festen lite då, med långsammare musik?

• Blivande fru Swärdh

Vi kommer bara ha lugna låtar till middagsmusiken men inte under festen.

• Iku

Hihi, vi kommer ha en hel massa tryckare under festen! Jag insåg när jag började sätta ihop playlisten att det fanns en massa ballader som jag ville ha med och dansa till, och min fästman fyllde sedan på med flera själv. Men jag tänker så här: i mellanstadiet fick jag aldrig dansa tryckare med pojkar på discona, så jag har en del att ta igen! Och nu har jag ju en man som definitivt vill dansa med mig ;)

• TheD
    Iku skrev 2011-05-03 20:42:50 följande:
    Hihi, vi kommer ha en hel massa tryckare under festen! Jag insåg när jag började sätta ihop playlisten att det fanns en massa ballader som jag ville ha med och dansa till, och min fästman fyllde sedan på med flera själv. Men jag tänker så här: i mellanstadiet fick jag aldrig dansa tryckare med pojkar på discona, så jag har en del att ta igen! Och nu har jag ju en man som definitivt vill dansa med mig ;)
    Glad
Svar på tråden Ni som kör på skivor eller spotify, vad har ni för musik?