Inlägg från: SposaRoma |Visa alla inlägg
  • SposaRoma

    Annat bröllop har bokat allt boende....

    Den här tråden hade ju jag kunnat skriva.
    Samma sak hände med mig, fast det var mina (värdelösa) bröllopsplanerares fel.

    (Skjut mig inte för att jag har dem, de var en "present" från mina svärföräldrar. Hittills har de dock bara gjrot livet svårare, inte lättare.)

    De hade bokat för få rum på fel datum på det hotellet som var närmast oss.
    Jag fick dock reda på det när mina gäster ringer till mig och säger att hotellet vi har rekommenderat "har fullt, vad ska vi göra" och jag bara Demon !? Indeed, helt fullt p g a ett annat bröllop. (Man hade ju kunnat tycka att någon hade kunnat tala om det för mig och inte bara nej men jaajaa, allt är fixat. Där får man för att man delegerar.)

    Jag letar nytt hotell till dem. Jag har valt att säga "vi rekommenderar" men också "det är härifrån bussen till bröllopet går", och alla vill faktiskt bo på samma ställe, så de även ser varandra. Sedan får ju folk bo vart de vill, men i mitt fall vill jag ge dem ett alternativ jag kan stå för att säga att de är bra, jag vet ju att de lägger ut pengar på resa och boende som det är, for mitt bröllop, så det minsta jag kan göra för dem är kolla upp ett fint ställe att bo på Glad 

Svar på tråden Annat bröllop har bokat allt boende....