Inlägg från: Anonym (jobbigt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (jobbigt)

kommer aldrig hitta en bh till mina små bröst :-(

Någon som känner som mig?

Måste hitta en bh som passar som är axelbandslös men vart ska jag leta?

Alla axelbandslösa bh:n är för stora även den minsta kupan.

Annars kan jag ha 75a och i vissa b kupa när det är en vanlig push up bh med axelband.

Blir bara arg i affären till slut, biträdena tror mig inte när jag säger att modellerna dom kommer med inte kommer passa ett dugg.

någon som kan hjälpa mig hitta nått bra för småbröstad, desperat brud.

• Svar på tråden kommer aldrig hitta en bh till mina små bröst :-(
  • Anonym (jobbigt)

jag har kollat i eva underkläder, dom har triumph. Fick testa en wonderbra, det är väl de enda som funkar men inget jag är helt nöjd med. Men får nog beställa en sån wonderbra så får jag helt enkelt leta efter snyggare underkläder som jag får byta till sedan när brudklänningen är av.

Har testat en hel del underkläder idag i lindex och h&m, men utan att få ett bra resultat, får leta vidare helt enkelt.

vill inte skaffa mig bröst heller, men samtidigt börjar detta bli ett problem att inte ha bröst knappt. fyller aldrig helt en kupa oavsett stoppning eller inte.
    Har köpt silikon kuddar som jag hoppas ska gå att sätta i wonderbra, får bli en sådan lösning helt enkelt.

Förstår idag att brudana förr hade bröst, då dom oftast gifte sig innan dom skaffa barn.

Vi skaffa barnen först, därmed är brösten som bortblåsta.

Svar på tråden kommer aldrig hitta en bh till mina små bröst :-(