• Äldre 21 Apr 19:58
    14145 visningar
    50 svar
    50
    14145

    BILD! Innan jag klipper.... Funkar dessa? Snabba svar :=)

    Godkväll!

    Jag tänkte göra lite nytta nu och göra mina egna placeringskort... Hittade så fina fjärilar på någon internetshop men jag tänkte att det kan jag lika gärna göra själv! Så nu har jag målat en fjäril i paint (haha). Namnen och hjärtana kommer jag skriva lite snyggare sen såklart. Men jag undrar om fjärlien i sig funkar som placeringskort eller ser det knasigt ut? Ser det dumt ut med det utklippta "hjärtat" som man hakar fast i glaset? Sorry för suddiga bilder....
    TACKSAM FÖR SVAR! Sitter laddad nu med saxen och har 130 st att göra :=)



  • Svar på tråden BILD! Innan jag klipper.... Funkar dessa? Snabba svar :=)
  • sanna0­521
    Äldre 15 May 11:05
    #31

    jätte fina du skulle väldigt gärna få maila mallen till mig
    gunnarsson_sanna@hotmail.com

  • 201107­23
    Äldre 28 May 22:12
    #32

    Jättefin!

    Vi har nästan likadana :)


  • Matild­a Bäcker
    Äldre 29 May 13:13
    #33

    Så här blev mina:

  • 201107­23
    Äldre 29 May 18:15
    #34

    Matilda Bäcker: Jättesöta!

  • Äldre 29 May 23:39
    #35
    Matilda Bäcker skrev 2011-05-29 13:13:03 följande:
    Så här blev mina:
    Åh vilka fina!! Haha va roligt, jag skrev namn på mina fjärilar igår, och vi har visst skrivit exakt likadant! Svart text med namnet på högervingen, och 3 rosa hjärtan på vänstervingen Bra smak!
  • Pinova
    Äldre 30 May 06:49
    #36

    Jag undrar om jag också skulle kunna få mallen? Skickar ett PM med mailadress.


  • durras­flikka
    Äldre 10 Jun 17:41
    #37

    Jättegulliga.. =) Som "placeringskort" ska vi skriva gästernas namn på vinglasen (köper från IKEA) så får de ta med dem hem efteråt.. =)


  • Lindao­chJohn
    Äldre 13 Jun 14:18
    #38

    Skulle jag med kunna få en mall?

  • Gottbl­åbär
    Äldre 13 Jun 14:49
    #39
  • Nettan­85
    Äldre 18 Aug 18:18
    #40

    Jag skulle jättegärna vilja ha mallen till dessa!! Min mail: chadow99@hotmail.com Supersöta!!

  • anders­son197­0
    Äldre 18 Aug 18:21
    #41

    Supersött!! Mkt fint. Skulle jag gjort hade jag gjort dubbla precis som ngn annan. I två färger ton i ton.

  • Äldre 18 Aug 20:07
    #42

    Hej,
    Jag älskar fjärilar, och vill gärna oxå ha en mall mailad till mig :)
    Skriv gärna ner några tips på hur ni satt ihop dom å dekorerade! :)

    Emelie_wreder@hotmail.com

    Tack så mycket!

  • drömme­r
    Äldre 18 Aug 20:21
    #43

    Åhhh får jag också efterlysa mallen? Underbara placeringskort!! Jag skickar ett pm till dig med min adress TS, så får du välja om du vill dela med dig .

  • Hardae­i
    Äldre 18 Aug 20:22
    #44

    Hej!!

    Skulle du vara så snäll och maila mallen till mig också, gärna även tips på hur man dekorerar fint!
    pfadaei2004@yahoo.se

    Tack på förhand!

  • BlåAug­ustibr­öllop
    Äldre 21 Jun 01:07
    #45

    Hej!

    Nu vet jag inte om någon av er som har mallen kvar här på BT, men jag skulle vara otrloig glad ifall någon skickade mig mallen.

    lexii.88@gmail.com

  • Äldre 21 Jun 02:18
    #46

    Åh, älskar också fjärilar...och dom här placeringskorten ni gjort är ju ursnygga. Kommer vi att ha sittande bord med placering så skulle jag mycket väl kunna tänka mig sådana

  • Äldre 21 Jun 03:22
    #47

    åh vilken bra idé. sådana ska jag också ha men jag tänkte köpa färdiga. Men detta låter ju ännu bättre.

  • BlåAug­ustibr­öllop
    Äldre 21 Jun 04:36
    #48

    Tänkte också köpa, men jag kommer inte ha så mycket för mig i juli och jag gifter mig först i augusti så letar efter lite pyssel. Solig

  • MiaoSa­muel
    Äldre 10 Jul 21:56
    #49
    sanna0521 skrev 2011-05-15 11:05:08 följande:
    jätte fina du skulle väldigt gärna få maila mallen till mig
    gunnarsson_sanna@hotmail.com">gunnarsson_sanna@hotmail.com
    Skulle oxå väldigt gärna vilja få fjärilarna mailade: miajohansson15@hotmail.com
    Tacksam för svar!

    ett tips jag har som blev väldigt fint: Spara alla glasbukrar som sill och honungsburkar, tvätta den och dekorera med siden och spetsband. Sen kan man ha ljus el blommor i dem..
    11juni2011 skrev 2011-04-21 19:58:08 följande:

    Godkväll!

    Jag tänkte göra lite nytta nu och göra mina egna placeringskort... Hittade så fina fjärilar på någon internetshop men jag tänkte att det kan jag lika gärna göra själv! Så nu har jag målat en fjäril i paint (haha). Namnen och hjärtana kommer jag skriva lite snyggare sen såklart. Men jag undrar om fjärlien i sig funkar som placeringskort eller ser det knasigt ut? Ser det dumt ut med det utklippta "hjärtat" som man hakar fast i glaset? Sorry för suddiga bilder....
    TACKSAM FÖR SVAR! Sitter laddad nu med saxen och har 130 st att göra :=)




  • MiaoSa­muel
    Äldre 10 Jul 21:59
    #50

    Skulle oxå gärna vilja fe mallen mailad: miajohansson15@hotmail.com

    Tacksam för svar!

    Har ett fint tips till er: spara alla sill, honungsbukrar i glas el andra glasburkar, tvätta ur och dekorera med spets och sidenband. Perfekt att ha ljus eller blommor i på borden=)

    //Mia 

Svar på tråden BILD! Innan jag klipper.... Funkar dessa? Snabba svar :=)