Inlägg från: my heart |Visa alla inlägg
  • my heart

    convers

    är så less nu på allt letande... så jag har beslutat att det blir convers i skin, kanske med lila snören, för det är lia tema
    och tiden tickar på!
    Någon mer som gör som ja? 

  • Svar på tråden convers
  • my heart

    skönt att de finns fler... ja varför trycka  ner fötterna i något som bara är obekvämt!
    Sen kan man ju använda dom sen oxå! 

  • my heart
    millan skrev 2011-04-18 08:53:39 följande:
    Nä fasen va coola !!! Jag har också funderat starkt på att ha converse. Dom är både snygga & sköna. Man ska ju dock gå runt med dom hela dagen ! Opererade min fotled förra året och kan inte gå i skor med klackar...Men är dekrationen på skorna någon gjort själv eller är det så att det faktiskt finns att köpa "färdigt" ??
    det där är min undran med, söker gogglar och blir galen, vem kan trycka sånt där????
    Vill ha ju....
  • my heart
    millan skrev 2011-04-18 18:27:49 följande:
    Jag hittade på converse.com ! (sidan är amerikansk) Där kan man designa sina egna converse. MEN problemet är att som skickar inte utanför USA. Jag har dock turen på min sida....har släktingar där, så jag ska beställa & skicka dem till dom som i sin tur skickar hem dem till mig !!! Mina brudskor är fixade !!! Skrattande
    men åh... vilken tur du har då!!!
  • my heart
    Hon sa ja skrev 2011-04-18 20:58:33 följande:
    Jag undrar om man inte kan lämna in dem på typ tryckeri eller broderi-hak... Vet att en kompis till mig broderade på en halsduk för ett par år sen. Det var en sån butik som broderade loggor och namn åt företag och events, men som även tog emot privatpersoner. Har tyvärr ingen aning om var i Stockholm det var eller vad butiken hette. Men det går säkert att få tag på. Google är fantastiskt ;) 
     
    De har jag provat, problemet är att det är svårt för dom att göra det direkt på skona, men kanske om man köper en bit tyg i den färg man vill ha så kan dom göra det på den sen värma på det på skorna?! Visst borde det funka?

    Fasiken, jag har mindre än 3 veckor kvar och sitter med detta problem.... ghaaaa
  • my heart
    Yarrow skrev 2011-04-19 17:19:38 följande:
    Jag tänkte bara bjuda på en bild från vårt bröllop. Kan säga att det var ett populärt inslag med våra färglada converse :)
    Nu är våren här så nu kommer de fram igen! :)


    Läckert!!! Antar att ni hade lite orange i erat färg tema
    Hade en idé att ha lila skor, efterssom vi har lite lila i temat! 
  • my heart

    men ni som väljer Convers, vad har ni för slags klänning?
    Jag hade ju tänkt tanken, men efterssom jag har en ganska "vanlig" klänning så hittade jag till slut ett par ballerina skor som funkar utmärkt...

    Fast jag kan ju inte släppa tamken på dom, så jag har dessutom köpt ett par, i fall att!

  • my heart
    mct73 skrev 2011-04-26 13:12:47 följande:

     



    Sån här klänning hade jag till mina converse.
    NU blir jag aaaaaaaaaaavis! Ska fundera..... 


Svar på tråden convers