Vackra silversmycken som gåva till tärnorna ? Vad välja?
Hej! Jag är nog vad många av er skulle kalla för en bridezilla...iallfall är jag tacksam för att mina tärnor har stått ut med mig än så länge då dom faktiskt hjälpt mig och min m2b mer än vad jag kunnat föreställa mig. Det är ju så att säga ett hedersuppdrag att få vara tärna men jag vill visa min uppskattning genom att ge dom en liten gåva.
En kollega tipsade mig om www.carmencita.se och jag är nu ganska övetygad om att ett silversmycke skulle passa bra, vet dock inte vilket som är bäst, inget av deras produkter är dyra men det viktigaste är ju att det passar...Ett av deras armband heter "Nyckelhjärta" och är supergulligt men det kanske är lite för romantiskt eller barnsligt för att ge till sina tärnor??? Å andra sidan står dom mig ju nära..tycker också om det armbandet som heter Ovaler det känns iallafall lite mer neutralt.. eller kanske ängelörhängena?
Hjälp mig att välja, har inte hittat någon annan sida än carmecita som har lika bra priser på silverssmycken men ni kanske kan tipsa om vad mer det finns att hitta??
Tack