• Annie802

Vackra silversmycken som gåva till tärnorna ? Vad välja?

Hej! Jag är nog vad många av er skulle kalla för en bridezilla...iallfall är jag tacksam för att mina tärnor har stått ut med mig än så länge då dom faktiskt hjälpt mig och min m2b mer än vad jag kunnat föreställa mig. Det är ju så att säga ett hedersuppdrag att få vara tärna men jag vill visa min uppskattning genom att ge dom en liten gåva.

En kollega tipsade mig om www.carmencita.se och jag är nu ganska övetygad om att ett silversmycke skulle passa bra, vet dock inte vilket som är bäst, inget av deras produkter är dyra men det viktigaste är ju att det passar...Ett av deras armband heter "Nyckelhjärta" och är supergulligt men det kanske är lite för romantiskt eller barnsligt för att ge till sina tärnor??? Å andra sidan står dom mig ju nära..tycker också om det armbandet som heter Ovaler det känns iallafall lite mer neutralt.. eller kanske ängelörhängena?

Hjälp mig att välja, har inte hittat någon annan sida än carmecita som har lika bra priser på silverssmycken men ni kanske kan tipsa om vad mer det finns att hitta??

TackGlad

• Svar på tråden Vackra silversmycken som gåva till tärnorna ? Vad välja?
  • Pinkgrape

Är det detta armbandet, Ovaler? :)

Isåfall, så faller min röst på det! Supersnyggt tycker jag, ett sådant skulle jag vilja ha :)

Visst var de andra armbanden och örhängena fina och gulliga, men personligen tycker jag att detta armbandet är mest användbart. Visserligen är det ganska enkelt, men enkelt behöver ju inte vara dåligt. Tvärtom, ibland kan det enkla vara det bästa :)
  • 2011bröllop

Ursäkta att jag hoppar in här lite vill fråga  ( mattiasfästmö  ) vilken storlek ni tog på armbanden  ???   gick in o skulle beställa men man ska ju själv skriva längd hmm kunde inte bestämma mig tacksam för svar 

O till dig som igentligen starta tråden  så tycker jag att det armband  som du fastnat för var jätte sött o du vet ju  lite själv  vilken stil  din brudtäna  el tärnor har,   försök tänk på det såå blir det nog super ska du se lycka till med allt !!

• Annie802
    2011bröllop skrev 2011-04-16 19:48:58 följande:
    Ursäkta att jag hoppar in här lite vill fråga  ( mattiasfästmö  ) vilken storlek ni tog på armbanden  ???   gick in o skulle beställa men man ska ju själv skriva längd hmm kunde inte bestämma mig tacksam för svar 

O till dig som igentligen starta tråden  så tycker jag att det armband  som du fastnat för var jätte sött o du vet ju  lite själv  vilken stil  din brudtäna  el tärnor har,   försök tänk på det såå blir det nog super ska du se lycka till med allt !!
    Hej tack för tipsen, Det blev faktiskt Nyckelhjärta till slut, Men jag hade inga problem med längden. Som jag tror finns det bara en längd  vid infon om armbanden, Verkar som dom flesta är 18 cm. Det var bara att lägga i varukorg och sen till kassan. Hoppas det fixa sig. Ska bli spännande när armbanden kommer :) Tack för all hjälp

Ni får gärna fortsätta tipsa då jag fått mersmak och ev blir det något liknande smycke till näbbarna :)
  • mattiasFästmö
    2011bröllop skrev 2011-04-16 19:48:58 följande:

Oj, tyvärr kommer jag inte ihåg såhär i huvudet men jag kan gå in och kika! 16cm hade vi på vårat, men då är det ju reglerbart lås på dom vi beställde. Dom passade jättebra och var verkligen guld värda, det enda jag ångrar är att jag inte köpte ett åt mig själv också :-P
  • 2011bröllop

Tack  för hjälpen  o vad roligt att  det blev dom Skrattande

Svar på tråden Vackra silversmycken som gåva till tärnorna ? Vad välja?