• Diamanten90

Kan inte bestämma mig!

Jag har fått beslutsångest. Kan inte komma på hurudana bordsdekorationer vi ska ha. Ska vi plcoka blommorna själva eller beställa?! Ska vi ha blommor i kyrkan? Imorgon ska vi beställa blommorna så jag måste veta nu. Åååh. har ingen aning om hur vi ska göra. Känns helt tomt i huvudet just nu. Har annars inte haft något problem med att bestämma. Vet inte om det är på grund av att bröllopet nu närmar sig med stormsteg och att det är så mycket kvar som ska göras! Vet inte om det här passar under blommor. Det är mera brist på inspiration som är problemet nu...

• Svar på tråden Kan inte bestämma mig!
  • helsingebrud

är svårt att hjälpa dig när man inte vet mer.
    Vi kommer inte ha blommor i kyrkan då jag tycker kyrkan är redan vacker i sig.

Inners inne känner du nog vad som är bäst

När ska ni gifta er?
    Beror ju på vilka blommor som finns i naturen och om ni vill att det ska matcha brudbukett

Förlåt att jag inte var til mycke hjälp Flört

• prinsessanogrodan

Matcha bordsdekorationerna med din brudbukett. Om du tex har rosa rosor i buketten så tar du likadana men kanske mindra rosor i bordsdekorationen och sen lägger du till något som inte finns i buketten, så blir det matchat men inte exakt lika.

• förlovadflicka

Det behöver ju inte bli så dyrt att beställa blommor om det är billiga blommor och små men effektiva grejer :) 

• bumbibjörn

Hur är du som person? Skulle du eller någon i din närhet tycka det vore roligt att fixa med bordsdekorationen? Om, ja så kör på det. Du ka ju alltid utgå från din brudbukett och sedan efterlikna med färgtema och någon blomma och sedan komnplettera med annat. Svårt när man inte vet så mycket... Om inte så beställ. Hör med din florist om tips och ideer, de brukar kunna komma med bra förslag. Blommor i kyrkan är det något som verkligen behövs? Vissa kyrkor fixar själva så det finns blommor på plats. Lycka till!

• Diamanten90

Vi var till blombutiken i helgen så där fick vi lite insiration och vi behövde absolut inte bestämma oss redan. Hon skulle beställa blommor tills början av maj så får vi komma dit och titta mera:) Men blombesöket lev lite svhugget eftersom jag blev "möhippad" mitt i!Förvånad Men det känns mycket bättre nu:) Tror att det börjar bli lite för mycket kvar att göra innan bröllopet som är 28 maj.

junimamma.blogspot.com Ung mamma & Blivande fru
Svar på tråden Kan inte bestämma mig!