• tezz84­0
    Äldre 12 Apr 13:52
    3246 visningar
    5 svar
    5
    3246

    Ni som åker nercabbat, hur gör ni med frisyren?

    Kan fixa en sån gammal veteranbil eller vad det heter =), men har tänkt på det här med håret..
    Jag ska ju ha utsläppt hår på bröllopsdan och vill ju inte se ut som ett fågelbo i huvudet när man väl e framme vid festen. Hur gör ni andra?
    Eller ska man ta upp taket och bara ha nere det när man närmar sig? Men varför ska man då ha en sån bil om man inte ska ha den nere? Då kan vi lika gärna ta s60n.. =/
    Svårt det där.. hur kommer ni göra?
    Det är ju en bit från rådhuset till festen så det e ju inga 50 vägar direkt..

  • Svar på tråden Ni som åker nercabbat, hur gör ni med frisyren?
  • Äldre 12 Apr 15:22
    #1

    Är denna frågan uppe här igen! Se om du kan hitta den gamla för ett tag sedan annars får vi köra favorit i repris.
    (Inget går upp mot en cab).
    Mvh Tz

  • Sebast­iána
    Äldre 12 Apr 15:29
    #2

    De jag känner som körde nercabbat körde extremt långsamt, så det blev inga problem (det var iofs fint väder - värre om det regnar).

  • Äldre 14 Apr 09:05
    #3

    Gör som tjejerna på 60-talet: knyt försiktigt en sjal runt huvudet! Eller sitt i framsätet tills ni nästan är framme, det är mindre snurr på blåsten i framsätet o när ni är nästan framme, så sätter ni er bak. Men säg även till frisören att ni ska åka nercabbat så att hon kan spraya med stark hårspray o extra mycket!

  • Äldre 16 Apr 22:30
    #4

    När jag kört så har vi haft cabben nere vid avfärd samt strax innan vi kommer fram. däremellan kan man ju fälla upp cabben om man ska en längre bit eller köra fortare. Allt enligt bröllopsparets önskemål som man gör upp med dem innan.

  • Millem­oj
    Äldre 17 Apr 21:42
    #5
    Tarzan66 skrev 2011-04-16 22:30:04 följande:
    När jag kört så har vi haft cabben nere vid avfärd samt strax innan vi kommer fram. däremellan kan man ju fälla upp cabben om man ska en längre bit eller köra fortare. Allt enligt bröllopsparets önskemål som man gör upp med dem innan.
    Precis så tänkte vi göra!
Svar på tråden Ni som åker nercabbat, hur gör ni med frisyren?