• Susann­e357
    Äldre 11 Apr 03:15
    7299 visningar
    7 svar
    7
    7299

    möhippa/svensexa vanligt eller ej utomlands? afrika

    ska gifta mig med den finaste tänkbara man på detta jordklot, men undrar om möhippa/svensexa är vanligt över hela världen eller bara i sverige? gifter mig i ghana i hans hemstad

  • Svar på tråden möhippa/svensexa vanligt eller ej utomlands? afrika
  • Äldre 11 Apr 03:32
    #1

    Jag skulle vilja säga jorden runt. Det är låååångt ifrån bara Sverige och jag kan inte tänka mig att Sverige ligger högst på listan gällande länder med flest möhippor/svensexor.... I USA är det nästan brottsligt om du inte har det ;)

    Så du får forska hur det är där. Själv avstår jag nog från det hela.

  • Gun59
    Äldre 11 Apr 14:45
    #2

    det är nog en ganska vanlig bruk ... i alla fall i Europa.

  • Smile
    Äldre 11 Apr 15:02
    #3

    www.bacheloretteparty.co.za/

    fick upp denna sida när ja sökte... sök på bachelorette så hittar du säkert svar :) tror de är minst lika vanligt där! å ja tror till och med att de kan vara mer duktiga på de där :P haha

  • Gun59
    Äldre 27 Feb 13:19
    #4
    Smile skrev 2011-04-11 15:02:22 följande:
    www.bacheloretteparty.co.za/

    fick upp denna sida när ja sökte... sök på bachelorette så hittar du säkert svar :) tror de är minst lika vanligt där! å ja tror till och med att de kan vara mer duktiga på de där :P haha
    Jag har en vän som har fått sin möhippa fixad genom länken ovan och hon var väldigt nöjd :)
  • Äldre 5 Feb 19:27
    #5

    Förmodligen finns det överallt, men man kanske inte gör likadant. Jag tänker lixom hur pinsamnt det hade varit ifall man klär ut bruden eller brudgummen och går runt och det inte alls är så man gör där. Haha. Du kanske kan fråga din blivande eller hans vänner.


  • Äldre 21 Jan 13:19
    #6

    En vän till mig gifte sig för en månad sen. Jag hade arrangerat en svensexa för honom. Jag tyckte att det skulle vara fint att ha det kul och vi reste till Polen till Warszawa. Vi firade svensexan på nattklubben New Orleans. Det var en oförglömlig kväll med sköna kvinnor.

  • Äldre 6 Sep 16:05
    #7

    Bästa svensexor bara i utlandet! Denna gång var vi i Warszawa i Polen på klubben New Orleans Gentlemen's Club&Restaurant. Det var den finaste svensexa jag har varit med på och med härligt och skönt sällskap! http://neworleans.pl/en/?nkpage=2

Svar på tråden möhippa/svensexa vanligt eller ej utomlands? afrika