• Liv03

Malmö brudar 2011/2012

Hej alla blivande brudar!
    Liv heter jag och arbetar på Moriska Paviljongen i Malmö Folkets Park som ska öppna upp igen till sommaren. Huset håller på att genomgå en helrenovering och kommer vid sidan av det ordinarie publika kulturprogrammet att vara möjligt att hyra för t.ex bröllop och andra festliga tillfällen. Här finns lokaler i olika storlek med olika kapacitet och stora möjligheter att få det precis som man vill ha det mitt i centrala Malmö.

Jag skulle gärna vilja komma i kontakt med er som bor i Malmö och som skulle vara intresserade av att ingå i en liten fokus-grupp för att samla in synpunkter gällande just bröllopsfester. Jag skulle vilja höra lite från er som sitter och planerar bröllop själva om hur ni skulle vilja ha det när ni hyr en lokal, vilka bra idéer ni har, vad som ska ingå, vilken service ska det finnas, underhållning, mat, dukning, dekor, blommor m.m.
    Ja allt man kan tänka sig helt enkelt för att vi ska kunna bli en så bra värd som möjligt!

Självklart ska ni bara höra av er om ni tycker att detta låter roligt, jag har ingen aning om hur stort intresset är men eftersom jag läste att några av er redan tänkte träffas och prata lite kring planering så kanske ni kan göra det hos oss och så slår vi två flugor i en smäll.

Är ni nyfikna och vill läsa lite om vår verksamhet och lokalerna redan nu så kan ni göra det på www.moriskapavljongen.se  

Ser fram emot att höra av er, vänliga hälsningar Liv 

Svar på tråden Malmö brudar 2011/2012