• Charmina

Hur fäster man en Mantilla/Spansk slöja

Hej tjejer,

Jag har en fråga till er som gift er eller ska gifta er.
    Jag vill ha en 2 meter lång mantilla.

Jag undrar hur man ska fästa den om man vill att den ligger platt på hjässan???
    Hur fäste era frisörer?

Jag undrar dessutom om ni kan rekommendera vart man kan köpa en mantilla till bra pris?

Sedan undrar jag om ni har tips på någon bra frisör som kan styla håret, vill inte ha uppsatt.
    Gärna södra sthlm då jag ska bli sminkad i gullmarsplan.

Snälla hjälp mig jag gifter mig snart om 2 månader!!!

• Svar på tråden Hur fäster man en Mantilla/Spansk slöja
  • Bröllop201187
    Notes

Normally, 
    our delivery time is 7-14 days (shipping to USA, Other country need 20-30 days). Please don't impress us with negative effect if international airmail were to lost or delay. If you don't receive your goods within 18 days, you can contact us immediately so as to resolve with you together. We should keep a good communication and an excellent business reputation. It is our great goal to make every customer satisfaction completely. If you really can not accept our mail policy, please think clearly, and then bid. You can contact us anytime if you have any question or demand. After agreeing on this and then bid. 

Här står det juh att 20-30 dágar till andra länder 
  • Bröllop201187

Sedan har dom juh anonsen på WORLWIDE =)

• Willowfield
    Bröllop201187 skrev 2011-04-07 22:25:36 följande:
    Notes
    Normally, our delivery time is 7-14 days (shipping to USA, Other country need 20-30 days). Please don't impress us with negative effect if international airmail were to lost or delay. If you don't receive your goods within 18 days, you can contact us immediately so as to resolve with you together. We should keep a good communication and an excellent business reputation. It is our great goal to make every customer satisfaction completely. If you really can not accept our mail policy, please think clearly, and then bid. You can contact us anytime if you have any question or demand. After agreeing on this and then bid. 

Här står det juh att 20-30 dágar till andra länder 
    Skulle nog fråga dem, oher country kan ju betyda Uk och AU sen när jag läser det du kopierat får jag en dålig känsla...Please don't impress us with negative effect if international airmail were to lost or delay, inte nog med att engelskan är urusel, varför skriva så känns som att de har dåliga erfarenheter...
  • Willowfield

Kanske bara jag, sorry :( har lite dåliga erfarenheter av denna sortens bolag.. ber om ursäkt.
    Men för säkerhetes skull kolla upp detta med bilka länder... 

• Bröllop201187

Jo det har du juh rätt i, jag ska kolla upp det men för det priset så blev jag så nöjd när jag hittade annonsen =)

• Willowfield
    Bröllop201187 skrev 2011-04-07 22:31:30 följande:
    Jo det har du juh rätt i, jag ska kolla upp det men för det priset så blev jag så nöjd när jag hittade annonsen =)

Förstår det :) har oxå letat och tänkte när jag såg detta YES..

Och vem är jag o snacka om dålig engelska, kan ju inte ens stava på svenska *skrattar* 
  • Bröllop201187

Jag ska maila och kolla så återkommer jag, för jag har köpt så mkt på ebay och inte blivit blåst hittils, men jag ska maila och kolla för säkerhetsskull!

Svar på tråden Hur fäster man en Mantilla/Spansk slöja